اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نظر احمدی نژاد درباره هدایت با نماز و روزه


کربلا و عاشورا یک دوره کامل مکتب توحید و عدالت و عشق است و راهنمای سعادت برای همه ملت‌ها و انسان‌ها در طول تاریخ است و حقیقت زیبایی و ارزش‌ها در عاشورا به تصویر کشیده شده است.

خبرگزاری ایسنا: رییس‌جمهور با بیان اینکه «فرهنگ بسیج برآمده از عاشورا و حادثه کربلا است»، گفت: کربلا و عاشورا یک دوره کامل مکتب توحید و عدالت و عشق است و راهنمای سعادت برای همه ملت‌ها و انسان‌ها در طول تاریخ است و حقیقت زیبایی و ارزش‌ها در عاشورا به تصویر کشیده شده است.

 محمود احمدی‌نژاد در جمع بسیجیان نهاد ریاست جمهوری گفت: تنها راه کمال حرکت در مسیر انسان کامل و امام است و اگر انسانی در این مسیر نباشد، نشانی از انسانیت در وجود او نخواهد بود.

وی گفت: کسانی که راه گم کرده‌اند، با نماز و روزه صرف راه را پیدا نخواهند کرد بلکه حرکت در مسیر امام است که آنها را نجات می‌دهد و باید بدانیم که مرز بین امام حسینی بودن و دشمن او شدن بسیار باریک است. رییس‌جمهور گفت: انقلاب، نظام و اصل ولایت فقیه به خاطر این برپا شده که ما حسینی شویم و به دنبال پیروی از او باشیم و در این مسیر قرار گیریم.

باید بدانیم که حادثه عاشورا در همه زمان‌ها جاری است و امروز هم وجود دارد و کسانی هستند که صدها سال قبل و بعد از عاشورا به دنیا آمده‌اند اما یار امام بوده‌اند ولی دشمن او شده‌اند. می‌خواهم در زمانی ویژگی انسان طراز حکومت علوی و مهدوی را تبیین کنم و امروز به اختصار یکی از ویژگی‌ها را برایتان می‌گویم که همانا قلب خود انسان است.

 اگر می‌خواهیم بدانیم که در مسیر درست هستیم یا نه، می‌توانیم به قلب خود مراجعه کنیم و می‌توانیم تشخیص دهیم که آیا در مسیر درست هستیم یا اینکه به گمراهی می‌رویم و البته باید شناخت و آگاهی داشته باشیم.


احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه «باید امام زمان خود را بشناسیم وگرنه ممکن است روزی نادانسته در مقابل او قرار گیریم»، خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که امروز با پایه‌گذاری الهی امام راحل و تایید مقام معظم رهبری درخت تناور انقلاب به سمبل عشق، ایمان،‌ اخلاق و آگاهی تبدیل شده است.


ویدیو مرتبط :
اظهارات احمدی نژاد درباره کشف معدن با هدایت اولیای الهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی‌نژاد، نظر 99/99 درصد مردم را گفت



 

احمدی‌نژاد، نظر 99/99 درصد مردم را گفت

 

احمدی نژاد، در دیدار مردم استان البرز با تاكید بر اینكه یكی از وجوه این استان در آینده باید وجه فرهنگی آن باشد، افزود: اگر ما الگوی روشن و مشخصی نداشته باشیم، آینده از آن ما نیست.

رییس جمهور ادامه داد: ما به دنبال الگوی برنامه‌ریزی اسلامی ـ ایرانی هستیم و علت آن این است كه می‌خواهیم در آینده به نقطه اوج كمال برسیم. یقین دارم اگر یك رفراندوم در این برگزار شود و از مردم بپرسیم كه آیا می‌خواهند مانند اروپائی‌ها شوند، 99/99 می‌گویند خیر...../تحلیل:عصرایران