اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نظر احمدی‌ نژاد درباره تاسیس بنیاد «بهار»


رئیس‌جمهور نظر خود را درباره تاسیس بنیاد بهار پس از پایان دوران ریاست جمهوری‌اش عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور نظر خود را درباره تاسیس بنیاد بهار پس از پایان دوران ریاست جمهوری‌اش عنوان کرد.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان در حاشیه مراسم ثبت جهانی کاخ گلستان که عصر امروز در موزه کاخ گلستان برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار ما، مبنی بر اینکه برخی گمانه زنی‌ها از این حکایت دارد که شما تصمیم دارید پس از پایان دوره ریاست جمهوری بنیاد «بهار» را راه اندازی کنید،گفت: همه عالم بر بنیاد بهار است.



ویدیو مرتبط :
رهبر معظم انقلاب : نظر آقای احمدی نژاد به نظر بنده نزدیکتر است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنیاد بهار احمدی نژاد دروغی بیش نیست


حجت الاسلام عباس امیری فر مشاور فرهنگی رییس جمهور با اشاره به برخی اخبار پیرامون تاسیس بنیاد بهار از سوی محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران پس از پایان دوران ریاست جمهوری گفت: چنین مسئله ای بسیار بعید است و من این خبر را درست نمی دانم.

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام عباس امیری فر مشاور فرهنگی رییس جمهور  با اشاره به برخی اخبار پیرامون تاسیس بنیاد بهار از سوی محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران پس از پایان دوران ریاست جمهوری گفت: چنین مسئله ای بسیار بعید است و من این خبر را درست نمی دانم.

وی افزود: من روحیات آقای احمدی نژاد را می شناسم و انجام چنین کارهایی در رویه ایشان نیست.

مشاور فرهنگی رییس‌جمهور در ادامه تصریح کرد: مسائلی که در خصوص خرید ساختمان چند طبقه در خیابان ولیعصر مطرح می شود نیز کاملا دروغ است.

امیری‌فر گفت: تمام این اخبار مسائلی است که به دروغ در سایت های مختلف مطرح می شود.

پیش از این برخی سایت‌ها مدعی تشکیل بنیاد بهار توسط محمود احمدی‌نژاد پس از پایان دوران ریاست جمهوری شده بودند.