اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نظامیان کره شمالی درحال یادداشت برداشتن از سخنان کیم جونگ اون یا درحال چرت زدن؟



وب سایت دیلی میل انگلیس با انتشار تصاویری مدعی شده است نظامیان کره شمالی در زمان سخنرانی رهبر این کشور چرت می زده اند.

وب سایت دیلی میل نوشته است کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در چهارمین نشست بزرگ ارتش خلق برای نظامیان این کشور سخنرانی طولانی کرده است که گویا برخی از نظامیان حاضر در نشست چرت زده اند.

این وب سایت با انتشار این تصاویر که در خبرگزاری رسمی کره شمالی منتشر شده مدعی شده است نظامیان زیادی به بهانه یادداشت برداشتن از سخنان رهبر در حال چرت زدن هستند.

نکته جالب دیگر اینکه  همه چند صد نفر از افسران بلندپایه ارتش کره شمالی که پای سخنرانی کیم جونگ اون حاضرند درحال نوشتن و یادداشت برداشتن هستند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

 

اخبار بین الملل - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
کیم جونگ اون و بانوی اول کره شمالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای محافظ شخصی رهبر فقید کره‌شمالی درباره کیم جونگ اون



اخبار,اخبار بین الملل , رهبر کره‌شمالی

 

اخبار بین الملل - ادعای محافظ شخصی رهبر فقید کره‌شمالی درباره کیم جونگ اون

محافظ شخصی رهبر فقید کره‌شمالی که هم‌اکنون در کره‌جنوبی پناهنده است، پسر وی را بسیار خطرناک‌تر از رهبر فقید این کشور می‌داند که با قتل و اعدام نزدیکانش تلاش می‌کند تا قدرت خود را استحکام بخشد.

به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، "لی یونگ تاک"، محافظ شخصی کیم جونگ ایل، رهبر فقید کره شمالی که هم‌اکنون در کره‌جنوبی پناهنده است، در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی.ان.ان گفت: کیم جونگ اون، رهبر کنونی کره‌شمالی شوهر عمه خود را کشت، کاری که پدرش اصلاً انجام نمی‌داد. در حالی که قدرت به نسل سوم در خاندان کیم در کره‌شمالی رسیده، بسیار خشونت‌بار و بی‌رحم شده به‌طوری‌که کیم جونگ اون به دنبال ایجاد وفاداری در میان مردم و مقام‌ها بر اساس ترس است که این خود یک وفاداری جعلی و ساختگی محسوب می‌شود.

وی در ادامه مصاحبه‌اش گفت: اعدام‌های شتابزده به خطر ارتکاب جرایم ناچیز و کم اهمیت به یک اقدام یا دستور روزانه از جانب کیم جونگ اون بدل شده است. به عنوان مثال، یکی از مقام‌های ارشد به خاطر استفاده از زیرسیگاری کیم جونگ اون به اردوگاه کار اجباری فرستاده شد.

اخبار بین الملل - ایسنا