اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نطق آقای رئیس‌ جمهور به روایت تصویر


باراک اوباما برای پنجمین بار در دوران ریاست‌جمهوری خود به کنگره رفت و نطق سالانه خود را ایراد کرد؛ نطقی که بخش‌ عمده‌ای از آن به مسائل اقتصادی اختصاص یافت.

خبرآنلاین: باراک اوباما برای پنجمین بار در دوران ریاست‌جمهوری خود به کنگره رفت و نطق سالانه خود را ایراد کرد؛ نطقی که بخش‌ عمده‌ای از آن به مسائل اقتصادی اختصاص یافت. اوباما در این سخنرانی به مسأله ایران نیز اشاره کرد و گفت که در شرایط کنونی تحریم‌های کنگره را علیه تهران وتو خواهد کرد.



























ویدیو مرتبط :
نطق دکتر فلاحت پیشه(نامه رئیس جمهور خلاف قانون اساسی است و باید عودت داده شود)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران ترین موبایل با تصویر آقای رئیس جمهور (+عکس)



اخبار گوناگون - گران ترین موبایل با تصویر آقای رئیس جمهور (+عکس)

شرکتی روسی تصمیم به حک کردن تصویر رئیس جمهور خود برروی گوشی های همراه گرفته است .

به گزارش صبحانه،این روزها اتفاقات جالبی بر روی ظاهر تلفن های همراه می افتد که هم باعث زیبایی آنها و در برخی موارد باعث گرانتر شدن آنها نیز می شود.
 
یک شرکت روسی فعال در امور جواهرسازی، طرح های زیبا و از جنس طلا، با چهره ای از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را بر روی گوشی های آیفون اپل تعبیه کرده و آن ها را با قیمتی در حدود 2 هزار و 500 پوند انگلیس به فروش می رساند. 

 

اخبار,اخبار گوناگون, گران ترین موبایل

 

اخبار,اخبار گوناگون, گران ترین موبایل

 

اخبار,اخبار گوناگون, گران ترین موبایل

 اخبار گوناگون - صبحانه