اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نصیحت‌‌های مادرشوهر زوج جوان را روانه دادگاه کرد




 اخبار حوادث  -  نصیحت‌‌های مادرشوهر زوج جوان را روانه دادگاه کرد

نصیحت های مادرشوهری که از شهرستان به خانه عروسش آمده بود، برای زندگی زوج جوان دردسر ساز شد و آنها را راهی دادگاه خانواده كرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زوج جوان با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. زن جوان در خصوص علت این درخواست به قاضی گفت: یكسال پیش با پویا همسرم آشنا شدم. وقتی با پویا آشنا شدم متوجه شدم که او در تهران به تنهایی زندگی می کند و خانواده اش در شهرستان هستند.

وی ادامه داد: پویا پس از گذشت مدتی به من پیشنهاد ازدواج داد و من هم چون به او علاقه مند شده بودم موافقت کردم. با آغاز زندگی مشترکمان به دلیل اینکه خانواده پویا در شهرستان زندگی می کردند، مادر پویا هر از گاهی به تهران می آمد و چندین هفته در خانه ما می ماند.

این زن گفت: من هم باید از او پذیرایی می کردم. ولی او از زمانیکه به خانه ما می آید شروع به بهانه جویی و گرفتن ایراد از من می کند و مرتب سر هر چیزی مرا نصیحت می كند. هربار هم که اعتراض می كنم پویا به من می گوید حق ندارم به مادرش بی احترامی کنم و چون مادرش در شهرستان است وقتی به تهران می آید باید در خانه ما بماند. من هم دیگر نمی توانم این وضع را تحمل کنم و می خواهم از پویا هرچه زودتر جدا شوم. چون می دانم اگر ادامه بدهیم وضع از این هم بدتر می شود.

بعد از حرفهای این زن مرد جوان نیز به قاضی گفت: همسرم به دنبال بهانه می گردد، وگرنه اینکه مادرم او را راهنمایی می كند دلیلی بر طلاق نمی شود. من حس می کنم همسرم از من خسته شده و می خواهد جدا شود.

بعد از حرفهای این و شوهر قاضی عموزادی با زن جوان صحبت كرد و او را به ادامه زندگی مشرتک با همسرش تشویق كرد. در نهایت تلاش های قاضی عموزادی نتیجه مثبتی داشت و این زوج از طلاق توافقیشان منصرف شدند.


 اخبارحوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
سه نصیحت از ریک ریوردان برای نویسندگان جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری های مادرزن و مادرشوهر باعث جدایی زوج جوان شد




 اخبار  حوادث - درگیری های مادرزن و مادرشوهر باعث جدایی زوج جوان شد

زندگی ما به خاطر دخالت های مادر من و مادرشوهرم به جهنم تبدیل شده است و تحمل آن دیگر برایمان آسان نیست.

درگیری های مادرشوهر و مادرزن باعث شد تا زوج جوان برای همیشه از هم جدا شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زوج جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.

 زن جوان در خصوص علت درخواست طلاق به قاضی گفت: آقای قاضی پدر و مادرهایمان نمی گذارند که ما با هم زندگی کنیم. آنها با هم اختلاف دارند و مرتب در زندگی ما دخالت می کنند.

وی ادامه داد: آنها با هم دعوا دارند و این اختلافات باعث شده که ما هم به دادگاه بیاییم و درخواست طلاق بدهیم. زندگی ما به خاطر دخالت های مادر من و مادرشوهرم به جهنم تبدیل شده است و تحمل آن دیگر برایمان آسان نیست.

بعد از حرف های این زن شوهر وی نیز به قاضی می گوید: سه سال است که با هم ازدواج کردیم و داریم این جنگ و دعوا بین مادرهایمان را تحمل می کنیم. ولی حالا دیگر صبرمان تمام شده است. پدر و مادر من حاضر نیستند کوتاه بیایند و از طرفی پدرزن و مادرزنم هم همینطور، آنها هم حاضر نیستن این جنگ را تمام کنند. برای همین تصمیم گرفتیم جدا شویم تا به زندگی عادیمان برگردیم.

بعد از حرف های این زن و شوهر در نهایت حکم طلاق توافقی از سوی قاضی صادر شد.


 اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران