اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نصری را می‌دهیم و ته‌وز را می‌گیریم


تیم فوتبال آرسنال پس از موافقت با انتقال کاپیتانش به بارسا، با ارائه پیشنهاد به مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی باعث شگفتی شد.

به نقل از روزنامه سان، تیم لندنی پس از آنکه عاقبت رضایت داد تا سسک فابرگاس به خواسته خود مبنی بر انتقال به جمع کاتالان‌ها برسد، در اقدامی حیرت‌انگیز به منچسترسیتی اطلاع داد خواهان به خد‌مت‌گیری کارلوس ته‌وز درازای سمیر نصری است.

 توپچی‌ها که عمدتا به تیمی معروف شده‌اند که از بازیکنان گمنام‌، ستارگانی بزرگ می‌سازند، از طریق آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی 15 سال گذشته خود چنین پیشنهاد استثنایی را مطرح کردند.

 طرح چنین خواسته‌ای در شرایطی عنوان شد که از اوایل فصل تابستان منچسترسیتی برای جذب سمیر نصری علاقه نشان داد. آبی‌های آسمانی برای این منظور پیشنهاد‌های را به نشانی آرسنالی‌ها ارسال کردند که با مخالفت‌شان مواجه شد.

 با این حال بازیکن 24 ساله خارجی امید خود را برای امضا قراردادی که حقوق هفتگی‌ 180 هزارپوندی را برایش تضمین می‌کند، را از دست نداد. لندنی‌ها با این خواسته کوشیدند تا پس از خروج فابرگاس، با مطالبه کاپیتان من‌سیتی، سدی مقابل خروج دومین هافبک طلایی خود ایجاد کنند.

 یک مقام وابسته به تیم لندنی دراین باره می‌گوید: نصری می‌خواهد از آرسنال جدا شود. کارلوس ته‌وز نیز خواهان ترک منچستر است. با این پیشنهاد ونگر کوشید تا ابتدا سدی مقابل رفتن نصری ایجاد کند. حتی اگر خواسته‌اش مورد پذیرش طرف مقابل واقع شود، با جذب ته‌وز،‌ تیمش را همچنان دارای ستاره سرشناس باقی نگه دارد.

منبع: ورزش3


ویدیو مرتبط :
حرکت ناجوانمردانه ته وز در بازی دیشب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد40میلیون پوندی رئال مادرید به ته‌وز



 

 

پیشنهاد40میلیون پوندی رئال مادرید به ته‌وز

 

پیشنهاد 40 میلیون پوندی رئال مادرید به ته‌وز

مقامات باشگاه رئال مادرید اسپانیا تلاش می‌کنند مهاجم آرژانتین را به خدمت بگیرند.

رئال مادرید قصد دارد کارلوس ته‌وز را از منچسترسیتی خریداری کند. آنها مبلغ 40 میلیون پوند برای این بازیکن توانمند کنار گذاشته‌اند.

ته‌وز 26 ساله، پس از انتقال جنجالی از منچستریونایتد به منچسترسیتی فصل درخشانی را سپری کرد. او در یک فصل 28 گل برای من‌سیتی به ثمر رساند.

دستمزدی معادل 180 هزار پوند در هفته در انتظار مرد صورت زخمی است و مادرید با داشتن چنین بازیکنی می‌تواند در فصل آینده برای سایر رقبا به شدت دردسرساز باشد.