اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نصرالله: شلیک موشک فجر-5 به تل‌آویو نشانگر صلابت و قدرت مقاومت است



نصرالله: شلیک موشک فجر-5 به تل‌آویو نشانگر صلابت و قدرت مقاومت است

دبیر کل حزب‌الله لبنان طی سخنانی گفت شلیک موشک فجر-5 به تل‌آویو نشانگر صلابت و قدرت نیروهای مقاومت است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان به مناسبت آغاز محرم‌الحرام طی سخنرانی گفت روز گذشته شاهد حمله وحشیانه اسرائیل علیه نوار غزه بودیم. این حمله با ترور «احمد الجعبری» آغاز شد و در پی آن تعداد دیگری را نیز به شهادت رساند و تعدادی را مجروح کرد.

وی در ادامه این سخنرانی گفت: به برادرانمان در فلسطین به دلیل شهادت این رهبر فلسطینی تسلیت و تبریک می‌گوییم.

دبیر کل حزب‌الله لبنان افزود: ساده‌ترین اقدام آن است که حملات اسرائیل به نوار غزه را محکوم و تاکید کنیم که این حملات باید متوقف شود و باید تمامی کشورهای عربی، اسلامی و تمامی آزادگان جهان در کنار غزه و مقاومت بایستند.

سید حسن نصرالله گفت: در نوار غزه،‌ مقاومت است که با شجاعت،‌حکمت و قدرت بوده و دارای توانایی مقابله با این رویداد تعیین کننده است.

وی به اقدام امروز نیروهای مقاومت در شلیک موشک فجر-5 به تل‌آویو اشاره کرد و گفت: شلیک موشک‌های فجر-5 به سوی تل‌آویو، نشانگر صلابت و قدرت نیروهای مقاومت است.

دبیر کل حزب‌الله لبنان در ادامه به آغاز حملات علیه نوار غزه توسط اسرائیل اشاره کرد و گفت: اسرائیل برای آغاز جنگ و حملات نیازمند دستاویزی نبوده و زمانی که مصلحت انتخاباتی و سیاسی وجود داشته باشد اقدام به حمله می‌کند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
تصویر اصابت موشک فجر 5 به تل آویو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اصابت موشک مقاومت به تل‌آویو/ شنیده شدن صدای آژیر خطر در قدس اشغالی/اعلام آمادگی ایران برای کمک به غزه



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اصابت موشک مقاومت به تل‌آویو/ شنیده شدن صدای آژیر خطر در قدس اشغالی

شبکه خبری المنار لبنان در خبری فوری از اصابت موشک مقاومت به تل آویو خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیون المنار لبنان، مقاومت فلسطین بار دیگر شهر تل آویو را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

بر اساس این گزارش، یک موشک به شهر تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی اصابت کرد.

شبکه المنار گزارش داد که همچنین صدای آژیر خطر در قدس اشغالی شنیده می‌شود.

گردانهای القسام اعلام کرد که از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از 727 موشک به مناطق مختلف فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

اعلام آمادگی ایران برای کمک به غزه

در پی شروع دور جدید حملات رژیم اشغالگر قدس و وضعیت بحرانی حاکم در غزه، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه ای به جمعیت هلال احمر فلسطین برای ارسال کمکهای بشردوستانه دارویی و درمانی به غزه اعلام آمادگی کرد.

در بخشی از نامه جمعیت هلال احمر ایران به جمعیت هلال احمر فلسطین آمده است: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با محکومیت و ابراز تاسف از اقدام غیر انسانی رژیم صهیونیستی در حمله به مردم، زنان و کودکان بی دفاع غزه و اظهار همبستگی با جمعیت هلال احمر فلسطین، آمادگی کامل خود را برای ارسال هرگونه کمکهای بشردوستانه دارویی، درمانی و تجهیزات پزشکی و همچنین اعزام تیم های امدادی و درمانی شامل پزشک و پرستار اعلام می کند./فارس