اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نصب 5 تندیس از خبرنگاران شهید در تهران


سازمان زیباسازی شهر تهران همزمان با روز خبرنگار، تندیس پنج خبرنگار شهید را نصب و از آن‌ها رونمایی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: سازمان زیباسازی شهر تهران همزمان با روز خبرنگار، تندیس پنج خبرنگار شهید را نصب و از آن‌ها رونمایی می‌کند.

هادی مظفری - معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهرداری - با اعلام این خبر گفت: همزمان با 17 مرداد - روز خبرنگار - تندیس پنج شهید رسانه در بوستان گفت‌وگو نصب و جانمایی می‌شود.

او با اشاره به این‌که تندیس این شهدا توسط پنج نفر از هنرمندان بنام کشور ساخته شده است، اظهار کرد: تندیش شهید صارمی، شهید باقری، شهید رهبر، شهید هادی و شهید نوری در بوستان گفت‌وگو در کنار نگارستان شهر نصب و جانمایی می‌شود.

به گفته‌ی مظفری، این تندیس‌ها در مدت دوماه توسط پنج هنرمند ساخته شده، جنس آن‌ها از برنز است و 17 مرداد همزمان با روز خبرنگار در بوستان گفت‌وگو از این تندیس‌ها رونمایی می‌شود.


ویدیو مرتبط :
رونمایی از تندیس سردار شهید محمد دیدگانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرنگاران از حضور در تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران منع شدند



 

 

 

خبرنگاران از حضور در محل انجام تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران در روزهای جهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری منع شدند.

فوتبال 3 - سایت باشگاه استقلال تهران : تمرین این تیم در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار خواهد شد.

این امر بنا به درخواست کادرفنی تیم استقلال پیش از برگزاری دیدار مقابل تیم سایپا و با توجه به عرف موجود در میان تیم‌های حرفه‌ای صورت گرفته است تا بازیکنان بتوانند تاکتیک های مورد نظر مربیان را مرور کنند 

دیدار تیم های استقلال تهران و سایپا در چارچوب هفته نهم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 19 و 45 دقیقه جمعه 26 شهریور ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

تیم فوتبال استقلال تهران تا پایان هفته هشتم لیگ برتر ایران با 13 امتیاز پس از تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در مکان سوم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد...../تحلیل:عصرایران