اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نصب 25 سیستم هوشمند در شرق تهران


معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 8 گفت: برای کاهش تصادفات ترافیکی و افزایش ایمنی راه‌ها، 25 سیستم هوشمند در تقاطع‌های شرق تهران نصب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران: منصور هنرور، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 8 با اشاره به اجرای پروژه خط سفید اظهار کرد: در راستای اجرای طرح خط سفید 25 سیستم هوشمند در سطح منطقه 8 نصب می‌شود.

وی ادامه داد: نصب سیستم هوشمند با هدف افزایش ایمنی از طریق کاهش تصادفات و کاهش زمان‌های تأخیر سفر انجام می‌شود.

هنرور با اشاره به عملکرد مثبت شهروندان در طول اجرای طرح خط  سفید، افزود: شهروندان قبل از شروع طرح خط سفید به صورت پایلوت، بسیاری از قوانین عبور خط‌کشی‌ها را رعایت می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: مدیریت شهری با اجرای طرح خط سفید به دنبال کاهش ترافیک و آلودگی هوا از طریق ارتقای فرهنگ نظم و انضباط و قانون‌گرایی است.


ویدیو مرتبط :
خانه هوشمند JUNG – سیستم های قابل نصب در هتل های هوشمند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یك بمب صوتی در شمال شرق تهران منفجر شد.



 

 

 

یك بمب صوتی در شمال شرق منفجر شد.


به گزارش فارس،‌ ساعت 8:30 امروز سه شنبه 13 مهر یك بمب صوتی در بیمارستان الغدیر تهران واقع در میدان رسالت, خیابان هنگام ,منفجر شد.

برپایه این گزارش،‌ انفجار این بمب صوتی كه در سالن ورودی بیمارستان الغدیر جاسازی شده بود خسارت جانی نداشته و تنها شیشه‌های منطقه محل بمب‌گذاری شكسته شده است.

با حضور عوامل نیروی انتظامی در چك و خنثی سازی بمب، انفجار این بمب صوتی تأیید شده و در این‌باره نیروی انتظامی یك مظنون را نیز بازداشت كرده است.

تحقیقات در خصوص این حادثه ازسوی نیروی انتظامی در حال پیگیری است.