اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نصب «شمر زمانه­ را بشناس» در تهران+عکس


پوسترهای جدید «شمر زمانه­ ات را بشناس»، در خیابان­های مختلف شهر تهران نصب شد.

خبرگزاری فارس: پوسترهای جدید «شمر زمانه­ ات را بشناس»، در خیابان­های مختلف شهر تهران نصب شد.

این تابلوها که جایگزین طرح­های مشهور «صداقت آمریکایی» شده­اند، در نقطه­های مختلفی از تهران، در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

خانه طراحان گرافیک انقلاب اسلامی که طراحی این کار را به عهده داشته، قبل از این کارهای متنوعی در تبلیغات محیطی و فضای مجازی با موضوع­های مختلف اجرا کرده است.

تابلوهای «شمر زمانه ­ات را بشناس» که در چند طرح مختلف طراحی شده­اند، در روزهای محرم و با الهام از پرده­های نقالی، به دشمنی دولت­های استکباری علیه مسلمانان، به ویژه مردم ایران پرداخته­اند.

سازمان هنری رسانه­ ای اوج که پیش از این نامش با تابلوهای معروف «صداقت آمریکایی» در رسانه­ها مطرح شد، حمایت از طراحی و نصب تابلوهای جدید «شمر زمانه ­ات را بشناس» را به عهده داشته است.









ویدیو مرتبط :
شمر زمانه ات را بشناس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نصب تابلوی بزرگ "باراک اوباما" در میدان ولیعصر تهران (+عکس)



نصب تابلوی بزرگ "باراک اوباما" در میدان ولیعصر تهران (+عکس)

برای اولین بار در ایران ، تابلوی بزرگی از یک رئیس جمهور آمریکا در یکی از مهم ترین معابر شهری تهران ، نصب شد!

به گزارش عصرایران ، در این تابلوی چند ده متری ، تصویری از باراک اوباما در کنار شمر بن ذی الجوشن ترسیم شده است که مجموع تصویر و نوشته های زیر آن ، تداعی گر ماجرای امان نامه شمر به حضرت ابوالفضل(ع) در روزهای قبل از عاشوراست که البته توسط حضرت ، رد شد.

در نوشته اول ، که به سبک زیر نویس شبکه بی بی سی فارسی و "سرخط خبرها"ی آن طراحی شده ،  شمر در سال 61 هجری می گوید:" با ما باش ، در امان باش." و در نوشته دوم نیز ، اوباما در سال 2013 میلادی همان جمله را تکرار می کند و می گوید: "با ما باش در امان باش."

این تابلوی بزرگ ، در انتهای بلوار کریم خان و مجاورت میدان ولی عصر(عج) تهران نصب شده است./عصرایران

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب