اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نصب بیلبورد برای عذرخواهی از همسر/عکس


یک مرد در شهر " کاهرامان ماراش " ترکیه با نصب یک بیلبورد بزرگ در شهر از همسرش عذرخواهی کرد.

عصرایران: یک مرد در شهر " کاهرامان ماراش " ترکیه با نصب یک بیلبورد بزرگ در شهر از همسرش عذرخواهی کرد.

در این بیلبورد نوشته شده است: همسر عزیزم " ابرو " ، همه مردم کاهرامان ماراش شاهدند که چقدر دوستت دارم.

با وجود این علاقه زیاد بابت شکستن قلبت و ناراحت کردن تو از تو و خانواده ات عذرخواهی می کنم . خواهش می کنم مرا ببخش . تو را همیشه دوست داشته و خواهم داشت.


نصب این بیلبورد در کنار ساختمان فرمانداری "کاهرامان ماراش" توجه عابران را به خود جلب کرده است.


   


ویدیو مرتبط :
مراحل چاپ و نصب بزرگترین بیلبورد ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نصب هزار بیلبورد علیه همجنسگرایی +عکس



در این بیلبوردها از زبان خداوند نوشته شده است: «ازدواج تنها بین یک زن و یک مرد است. من به کمک شما در این قضیه نیاز دارم.خواهش می کنم.

به گزارش مشرق به نقل از pinknews، گروه های مذهبی آمریکا برای مقابله با ازدواج همجنسگرایان، دست به تبلیغات گسترده ای زدند.

  بر پایه این گزارش، یک گروه مسیحی در آمریکا بیلبوردهایی در این کشور نصب کرده است که از عصبانیت خداوند از ازدواج همجنسگرایان سخن می گوید. برنامه این گروه مذهبی، نصب هزار بیلبورد بزرگ تبلیغاتی علیه ازدواج همجنس گرایان در سراسر آمریکاست.

  در این بیلبوردها از زبان خداوند  نوشته شده است: «ازدواج تنها بین یک زن و یک مرد است.  من به کمک شما در این قضیه نیاز دارم.خواهش می کنم.»

  بر اساس اعلام مسئولین این طرح، تمامی مخارج این بیلبوردها از جانب مردم معمولی پرداخت شده است. مردمی که در برابر تصویب ازدواج همجنس گرایان در آمریکا هیچ کاری از دستشان بر نمی آید و تنها با پرداخت هزینه می توانند مردم را از خطرات این مساله آگاه کنند.

  موافقان ازدواج همجنس بازان نیز با حمله به این کمپین، خواستار توقف نصب بیلبوردها شدند. آنها مدعی اند که بهتر بود پول این بیلبوردها در راه فقرا مصرف می شد. به گفته مسئولین این طرح تنها در ماه گذشته مردم حدود 90 هزار دلار برای انجام تبلیغات علیه همجنسگرایی به آنها کمک کردند.

 

اخبار,اخبار اجتماعی,همجنسگرایی

 

اخبار بین الملل - مشرق