اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نشست مشترک روحانی و هاشمی / روحانی تا آخر در صحنه می‌ماند



محمد نعمت زاده,رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی

روحانی تا آخر در صحنه می‌ماند

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی از نشست مشترک حسن روحانی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با موضوع انتخابات خبر داد.

محمدنعمت‌زاده رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی درباره دیدار با آیت‌الله هاشمی و روحانی گفت: در این نشست درباره مسائل مختلف انتخاباتی از جمله دیدگاه‌‌های هاشمی درباره آینده و حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات بحث شده است.

رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ادامه افزود: در این دیدار روحانی بر این نکته تاکید کرد که باید شرایط و زمینه برای حضور حداکثری مردم فراهم شود.

آیت‌الله هاشمی نیز با اعلام حمایت از روحانی در دولت آینده خواستار کناره‌گیری از فضای گله‌گذاری و تخریب‌ها شد.

وی با اشاره به بخشی از سخنان آیت‌الله رفسنجانی خطاب به این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: هاشمی خطاب به روحانی گفته است که شما با قدرت به فعالیت خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه دهید و بنده هم به موقع در این باره اقدام خواهم کرد.

وی همچنین درباره احتمال دیدار وی با محمد خاتمی نیز اظهار داشت: تاکنون هیچ‌ برنامه‌ریزی‌ای برای انجام چنین دیداری صورت نگرفته است.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود احتمالاً در آینده از بین روحانی و عارف یک نفر در صحنه انتخابات باقی خواهد ماند، اظهار داشت: بنده از دیدگاه‌های عارف بی‌اطلاعم اما حسن روحانی تا آخر در صحنه حضور خواهد داشت.

نعمت‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: روحانی دنبال پیروزی در انتخابات است و برنامه‌های مدونی برای این موفقیت پیش‌بینی کرده است./باشگاه خبر نگاران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
سخنان روحانی بعد از نشست مشترک با مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نشست انتخاباتی حسن روحانی با حضور فرزندان هاشمی



حسن روحانی,کاندیداتوری حسن روحانی,انتخابات ریاست جمهوری

با شعار دولت تدبیر و امید برگزار شد

نشست انتخاباتی حسن روحانی با حضور فرزندان هاشمی

حسن روحانی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشستی با حضور حامیان خود برای حضور در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری رسما اعلام کاندیداتوری کرد.

به گزارش ایسنا، روحانی خاطرنشان کرد: دولت من دولت تدبیر و امید خواهد بود و منشور حقوقی شهروندی را تدوین خواهم کرد.

در این نشست که با شعار «دولت تدبیر و امید» برگزار شد، چهره‌هایی از جمله یاسر و فاطمه هاشمی، محمود علوی، عسگری، ترکان، یونسی، نعمت‌زاده، ‌نوبخت و ... حضور دارند.

در این مراسم هم‌چنین نمایندگانی از قومیت‌های مختلف کشورمان، برخی صنوف بازار، برخی شخصیت‌های سیاسی و هنرمندان حضور دارند.

در آغاز این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین رستگاری در گرامی‌داشت یاد حضرت فاطمه(س) به مناسبت ایام سوگواری ایشان سخنرانی کرد./ایسنا