اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نشست زمین در خیابان مولوی تهران



دیروز ریزش بخش‌هایی از خیابان مولوی حد فاصل میدان محمدیه و قیام، دستگاه‌های امدادی و انتظامی را به محل کشاند.

 عصر دیروز نشست زمین در خیابان مولوی سبب انسداد بخش‌هایی از این خیابان شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت 19:30 دیروز ریزش بخش‌هایی از خیابان مولوی حد فاصل میدان محمدیه و قیام، دستگاه‌های امدادی و انتظامی را به محل کشاند.

در پی این حادثه به کسی آسیبی نرسید اما گودالی به قطر بیش از یک متر و عمق حدود پنج متر در خط ویژه عبور اتوبوس‌های تندرو ایجاد شد.

سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در این‌باره گفت: پس از اعلام نشست خیابان، عوامل راهور به محل اعزام شدند و هم اکنون نیز در این محل حضور دارند. محل حادثه مسیر شرق به غرب خیابان مولوی صد متر مانده به میدان محمدیه است و در این محدوده مسیر خط ویژه و یک لاین از مسیر عبور خودروهای سواری تا پایان عملیات مسدود شده است.

به گفته عابدی احتمالا انسداد موقتی مسیر تا صبح  رفع شود.

به گزارش ایسنا، محل مذکور در مجاورت کارگاه خط هفت مترو تهران است اما تاکنون مشخص نشده که ترکیدگی لوله گاز باعث این حادثه شده یا ریزش زمین به کارگاه مترو مربوط است اما این حادثه منجر به شکستن لوله گاز شده و عوامل شهرداری، شرکت گاز، آتش نشانی، پلیس راهور و ... در محل حضور دارند.

 

  اخبر حوادث  - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
قدیمی ترین زورخانه تهران در خیابان مولوی-قسمت 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نشست زمین در خیابان ولیعصر تهران (+عکس)



شاهدان عینی از نشست زمین در بخشی از خیابان ولیعصر تهران خبر دادند.

شاهدان عینی از نشست زمین در بخشی از خیابان ولیعصر تهران خبر دادند.
 
این حادثه در تقاطع خیابان بهشتی و ولیعصر و حوالی بن بست کوزه گر و دلبسته رخ داده و هم اکنون مسیر جنوب به شمال خیابان مسدود شده و خودروها از مسیر بی آر تی تردد میکنند.
 
هم اکنون تردد خودروها با کندی صورت می گیرد.
 
کارشناس شهرداری با بیان این مطلب که خاک زیر آسفالت دراثر بارش روزهای اخیر نشست کرده گفت: فکر می کنم ظرف یکی دو ساعت آینده مشکل برطرف شود.

 

اخبار,اخبار حوادث, حوادث روز

 

 اخبار حوادث  -  میزان