اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نشست اضطراری به درخواست عربستان


شبکه خبری العربیه اعلام کرده اتحادیه عرب روز یکشنبه آتی به درخواست عربستان نشست فوق العاده‌ای برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: اتحادیه عرب به درخواست عربستان نشست فوق العاده‌ای برگزار می‌کند.

شبکه خبری «العربیه»، گزارش داد که عربستان از اتحادیه عرب خواسته در واکنش به آنچه «اقدام ایران در نقض معاهدات بین المللی خوانده شده» نشست فوق العاده‌ای برگزار کند.

در پی حوادث اخیر مربوط به سفارت عربستان در تهران، ریاض روابط دیپلماتیک، تجاری و سیاسی خود با ایران را قطع کرده است.


ویدیو مرتبط :
نشست خبری مشترک وزرای خارجه ایران و عربستان | بزودی سفارت عربستان در تهران بازگشایی می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نشست اضطراری در ایتالیا برای جلوگیری از اعتصاب فوتبالیست ها



 

 

 

نشست اضطراری در ایتالیا برای جلوگیری از اعتصاب فوتبالیست ها

 

اتحادیه بازیکنان فوتبال ایتالیا و مسئولان مسابقات سری آ این کشور به یک نشست اضطراری برای جلوگیری از اعتصاب قریب الوقوع فوتبالیست ها فراخوانده شدند.

''جیان کارلو آبته'' رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا، مذاکرات طرفین را در روز سه شنبه هماهنگ کرده است. هدف او جلوگیری از اعتصاب پایان هفته فوتبالیست های ایتالیایی است.

اتحادیه بازیکنان فوتبال ایتالیا، طرح سازمان فوتبال سری آ این کشور و برخی موارد پیش نویس قراردادهای جدید از جمله آن بخش که به باشگاه ها اجازه می دهد بازیکنانی را که قصد جذبشان را ندارند از جلسات تمرین دور کنند، نپذیرفته اند.

دو طرف در ماه سپتامبر توافق کردند اعتصابی که قرار بود 24 و 25 سپتامبر(دوم و سوم مهر) برگزار شود، صورت نگیرد اما اتحادیه بازیکنان فوتبال هشدار داد اگر اصلاحاتی در پیش نویس قراردادها تا سی ام نوامبر صورت نگیرد بار دیگر برنامه اعتصاب را ترتیب خواهد داد.

روز یکشنبه آینده که احتمالا روز موعود برای اعتصاب فوتبالیست های ایتالیایی است، قرار است یوونتوس با لاتزیو و آث میلان با بولونیا مسابقه دهد.