اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نشت گاز موجب مسمومیت در عروسی شد


بر اثر نشت گاز در یکی از تالارهای عروسی تبریز، تعدادی از مهمانان دچار مسمومیت شدند.

خبرگزاری ایرنا:‌ بر اثر نشت گاز در یکی از تالارهای عروسی تبریز، تعدادی از مهمانان دچار مسمومیت شدند.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی روز جمعه اعلام کرد: نشت گاز منواکسیدکربن عصر دیروز در یکی از تالارهای عروسی تبریز، 31 خانم حاضر در مراسم عروسی را روانه بیمارستان کرد.

بنا بر این گزارش: حاضران در تالار به دلیل استنشاق گاز منواکسیدکربن دچار مسمومیت و با 9 دستگاه آمبولانس اورژانس تبریز به بیمارستان منتقل شدند.

در گزارش اضافه شده است: ماموران آتش نشانی بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و محل نشت گاز را شناسایی و اقدام های لازم را انجام دادند.

این گزارش حاکی است، مصدومان به بیمارستان های امام رضا(ع)، سینا، ارتش و الغدیر اعزام شده اند.


ویدیو مرتبط :
نشت یاب گاز وآنالایزر گاز مدل CO100

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسمومیت 30 دانش‌آموز بر اثر نشت گاز كلر در استخر



 

 

 

مسمومیت 30 دانش‌آموز بر اثر نشت گاز كلر در استخر

 

ایسنا:مهدی رضایی افزود: به علت نشت گاز كلر در محیط استخر «مولای متقیان» در منطقه قاسم‌آباد مشهد، 30 دانش‌آموز دختر كه در حال استفاده از این استخر بودند دچار مسمومیت شدند.

با اعلام حادثه به آتش‌نشانی و اعزام 2 تیم به استخر، دانش‌آموزان از استخر خارج شدند و از مسمومیت شدید آنان جلوگیری شد.

رضایی با بیان این‌كه نگهداری گاز كلر در محیط مرطوب استخر باعث آزاد شدن این گاز شده بود كه تنفس آن باعث صدمه به سیستم تنفسی و ریه افراد می‌شود، خاطرنشان كرد: پس از اعلام حادثه به آتش‌نشانی، ماموران نجات ایستگاه 7 مشهد و همچنین گروه مبارزه با مواد شیمیایی آتش‌نشانی به محل اعزام شده و دانش‌آموزان را از استخر خارج كردند. دو  نفر از دانش‌آموزان كه دچار مسمومیت شدیدتر شده بودند، تحویل اورژانس شدند.

به گفته مدیر حوزه یك عملیات آتش‌نشانی مشهد، تا رفع مشكل نشت گاز، این استخر تعطیل شده است.... / isna.ir