اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نسخه ویژه صدسالگی ایسوزو +عکس


ایسوزو با معرفی نسخهٔ تولید محدود و ویژه‌ای از وانت D-Max بانام «D-Max Centurion Special Edition»، صدسالگی خود را جشن گرفته است.

وب‌سایت پدال: ایسوزو با معرفی نسخهٔ تولید محدود و ویژه‌ای از وانت D-Max بانام «D-Max Centurion Special Edition»، صدسالگی خود را جشن گرفته است. از این خودرو فقط صد دستگاه ساخته خواهد شد که همگی در انگلستان بفروش می‌رسند. فروش این وانت از 9 آوریل امسال یعنی روز صدسالگی ایسوزو با قیمت پایهٔ 30,999 پوند (43.770 دلار) آغازشده است درحالی‌که مجهز به امکانات اضافه‌ای به ارزش 11 هزار پوند (15,530 دلار) می‌باشد.

نسخه ویژه صدسالگی ایسوزو

در قسمت بیرونی رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی مشکی نقره‌ای که با لاستیک‌های Scorpion Zero پیرلی پوشیده شده‌اند به همراه براگیرهای نصب‌شده در طرفین سپر جلو، پله‌های زیر رکاب از جنس فولاد ضدزنگ، ریل‌هایِ باربندِ مشکی نقره‌ایِ رویِ سقف ، دی لایت های LED و پوشش اسپرت قسمت بار با ریموت بازکننده از راه دور از تجهیزاتی هستند که این وانت خاص را از نمونه‌های معمولی متمایز می‌کنند.

نسخه ویژه صدسالگی ایسوزو

نسخه ویژه صدسالگی ایسوزو

در داخل نیز روکش چرم صندلی‌ها، فرمان و زیر آرنجی‌های وسط همراه با کف‌پوش عقب که منقش به مارک اختصاصی ویژهٔ صدسالگی ایسوزو شده است به چشم می‌آید. همچنین سیستم اطلاعات و سرگرمی آلپاین با صفحه‌نمایش لمسی 8 اینچی، شش بلندگو با ساب ووفر فعال، مانیتور 10.2 اینچی سقفی مخصوص سرنشینان عقب، دو هدفون بی‌سیم و دوربین دید عقب از دیگر تجهیزات نصب‌شده بر روی D-Max Centurion هستند.

نسخه ویژه صدسالگی ایسوزو

در قسمت فنی و قوای محرکه تغییری ایجاد نشده و همانند مدل‌های معمولی از همان پیشرانهٔ 2.5 لیتری دیزل با توربوی دوقلو استفاده به‌عمل‌آمده است که 161 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند درحالی‌که برای ارائهٔ این نیرو به‌صورت ترکیبی نیاز به 7.3 لیتر گازوئیل در هر صد کیلومتر دارد. نسخهٔ ویژهٔ صدسالگی D-Max همانند نمونه‌های معمولی دارای ظرفیت یدک کشی 3.5 تن می‌باشد.

نسخه ویژه صدسالگی ایسوزو

نسخه ویژه صدسالگی ایسوزو


ویدیو مرتبط :
مقایسه گرافیک نسخه ی ویژه ی بازی Skyrim(اسکاریم)با نسخه ی اصلی آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: نسخه‌ ای ویژه از شورولت سیلورادو


کارخانه‌‌‌های تولید پیک‌آپ اعم از فورد، دوج و شورولت که عموما در آمریکا و استرالیا وجود دارند، از فروش بسیار بالایی برخوردارند و به شدت در جذب مشتری با هم در رقابت هستند.

zoomit.ir - سعید ضیاء: کارخانه‌‌‌های تولید پیک‌آپ اعم از فورد، دوج و شورولت که عموما در آمریکا و استرالیا وجود دارند، از فروش بسیار بالایی برخوردارند و به شدت در جذب مشتری با هم در رقابت هستند. در همین راستا شورولت از نسخه‌ی جدیدی از پیک‌آپ محبوب سیلورادو پرده برداشت. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با طراحی جدید شورلت آشنا کنیم.

شورولت نسخه‌ ای ویژه از پیک‌ آپ سیلورادو را معرفی کرد

این روزها اگر شخصی تصمیم به خرید پیک‌آپی قدرتمند بگیرد، واقعا از تعدد مدل‌ها و سطح تجهیزات آنها گیج خواهد شد. در راستای همین انتخاب سخت، شورولت محصولی جدید به لیست تولیداتش افزوده که وسعت انتخاب مشتریان را گسترش دهد و در عین حال برگزیدن مدلی از بین آنها را سخت‌تر کرده است.

شورولت نسخه‌ ای ویژه از پیک‌ آپ سیلورادو را معرفی کرد

این خودروی جدید که Rally Edition نام دارد، به مدل‌های دیگرِ پیک‌آپ سیلورادو که با نام‌های Realtree و Midnight Edition عرضه می‌شوند، ملحق خواهد شد.

شورولت نسخه‌ ای ویژه از پیک‌ آپ سیلورادو را معرفی کرد

هرکدام از نسخه‌های نام برده شده با نظر و طراحی مستقیم راننده‌های مسابقه‌ای NASCAR تولید شدند. در واقع نسخه‌ی رالی (Rally) با طراحی دیل ارنهارت جونیور (Dale Earnhardt Jr)، مدل ریل‌تری (Realtree) با طراحی آستین دیلیون (Austin Dillion) و مید‌نایت (Midnight) نیز با طراحی کایل لارسن (Kyle Larson) ساخته شده است.

مدیر بخش فروش وانت‌های شورولت در رونمایی محصول جدید گفته:

ما در سال ۲۰۱۵ نسخه‌های متنوع و مخصوصی از خودروهای خود را با تجهیزات و  ظاهری متفاوت برای علاقه‌مندانی که سلیقه‌ی خاصی داشتند، معرفی کردیم. با این کار شورولت به رشدی بسیار سریع در بازار وانت‌های سایز بزرگ رسید و با ۲۷ درصد افزایش فروش روبه‌رو شد، چیزی بیش از ۲ برابر رشد بازار وانت‌ها. ما همچنان به افزایش ساخت مدل‌های مخصوص خود ادامه خواهیم داد تا این حرکت به عنوان انگیزه‌ای قوی در همه‌ی بخش‌های شورلت رخنه کند.

شورولت نسخه‌ ای ویژه از پیک‌ آپ سیلورادو را معرفی کرد

از تجهیزات مدل رالی شورولت سیلوراد می‌توان به یدک‌کش نصب شده در پشت خودرو، قفل دیفرانسیل عقب، دوربین دید عقب، رینگ‌های ۲۲ اینچی، پوشش کامل چرمی بسیار با کیفیت در داخل کابین، سیستم تعلیق پیشرفته, کمک فنرهای قوی، سیستم خودکار کنترل پایین آمدن از سراشیبی، سیستم استارت از راه دور، صندلی‌های کنترل شونده در ۱۰ جهت با حافظه، پشتیبانی از کارپلی اپل، پشتیبانی از شبکه‌های 4G و سیستم خودکار کنترل کننده‌ی چرخ‌ها به صورت مستقل نام برد.

شورولت نسخه‌ ای ویژه از پیک‌ آپ سیلورادو را معرفی کرد

این خودرو به مدت یک هفته در پیست سرعت تگزاس جهت نمایش باقی خواهد ماند و بعد از آن به صورت نمادین با رانندگی دیل ارنهارت جونیور جهت تحویل به یکی از نمایندگان فروش شورولت در تگزاس برده می‌شود.