اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نزاع "اراذل زخمی" در بیمارستان/ شیشه‌های بخش اوژانس و مدیریت تخریب شد



اخبار,اخبار حوادث , اراذل و اوباش

 

اخبار حوادث - رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ تائید کرد
نزاع "اراذل زخمی" در بیمارستان/ شیشه‌های بخش اوژانس و مدیریت تخریب شد

ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ توانستند 4 تن از اراذل و اوباش خطرناک تهران را که چند شب گذشته اقدام به تخریب شیشه های بخش اورژانس، مدیرت و تلفن خانه کرده بودند، شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی تخریب شیشه های بخش اورژانس بیمارستان سوم شعبان تهران که بر اثر درگیری و نزاع دست جمعی چند تن از اراذل و اوباش به نام تهران ساعت 3 و 45 دقیقه بامداد 29 خرداد ماه در خیابان ری رخ داده بود، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران اطلاعات و امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.
 
گزارش اولیه ماموران حکایت از آن داشت، افراد شرور که درگیری خیابانی مجروح شده بودند، پس از بازداشت به دلیل شدت جراحات وارده از سوی ماموران کلانتری 116 مولوی از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل و در اختیار کادر پزشکی بیمارستان قرار گرفتند.
 
سپس اراذل رخمی در داخل بیمارستان اقدام به بر هم زدن نظم عمومی کرده و شیشه‌های بخش اورژانس، مدیریت و تلفن خانه را شکسته و متواری می‌شوند.
 
با فرار متهمان پرونده به مقام قضایی منعکس و پس از کسب دستور بازداشت متهمان مراتب در دستور کار ماموران پایگاه هفتم اطلاعات و امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.
 
در نهایت با اقدام اطلاعاتی و انجام چندین عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی چهار شرور خطرناک به نام‌های اردشیر، ارسلان، بهرام  و سیروس در مخفیگاهشان در محله نیرو هوایی شناسایی شده و ماموران امنیت در یک عملیات ضربتی در ساعت 10، دو تیر ماه موفق شدند آنان را در حالی که مشغول به صرف مشروبات الکلی بودند، دستگیر و به پایگاه انتقال دهند.
 
سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شدند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

8 نفر زخمی و 30 باب منزل در پی زلزله آبادانان تخریب شدند



8 نفر زخمی و 30 باب منزل در پی زلزله آبادانان تخریب شدند

دهلران - خبرگزاری مهر: رئس ستاد بحران آبدانان عنوان کرد: 8 نفر زخمی و 30 باب منزل بدنبال زلزله آبدانان گزارش شده است .

فض الله نصرتی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:  بیشترین خسارت ها در بخش سرباغ و کلات مورموری بوده است و مردم شهرستان دچار فشار روحی بر اثر زلزله شده اند.

وی گفت: ستاد بحران به روستاهای شهرستان رفته اند و از طرفی تمام نیروهای هلال احمر برای امداد رسانی به روستاها اعزام شده اند.

وی افزود: با پیگیر یهای صورت گرفته با هلال احمر استان آذوقه و چادر امروز به این شهرستان ارسال می شود.

نصرتی افزود: روستاهای" حلوه "هم دچار خسارت شدید شده اند و تمام اعضا ستاد بحران برای پیگیر امورات اعزام مناطق شهرستان شده اند./مهر