اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نزاع پسر با راننده خطرناک پس از تصادف باعث شد پدرش 3 بار زیر گرفته شود



اخبار,اخبارحوادث,نزاع خیابانی

نزاع پسر با راننده خطرناک پس از تصادف و در حالی که پدرش روی زمین اتفاده بود، باعث شد در اثر حرکت آرام خودرو پدرش 3 بار زیر گرفته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،آقای "پیتر کوکس" که منتظر پسرش در پارکینگ بازاری در برینسول (انگلستان)ایستاده بود، آقای "جان کرولی" 44 ساله با خودروی خود به آرامی به خودرو مرسدس سبز او نزدیک شد و با برخورد به آقای کوکس باعث به زمین افتادن او شد.

پسر آقای "کوکس" که از دور این اتفاق را می‌بیند برای متوقف کردن خودروی آقای کرولی بر روی شیشه او می‌کوبد و درنتیجه نزاعی صورت می گیرد و در بین این سر و صدا، خودرو به حرکت آرام خود ادامه می‌دهد و در حالی که آقای کرولی  هنوز پشت فرمان است،آقای "کوکس" سه بار زیر گرفته شد.

در این حادثه که در نوامبر سال 2014 اتفاق افتاد قربانی آقای "کوکس" از ناحیه ریه ها آسیب شدید دید و از شکستگی دنده ها و شانه رنج میبرد و همچنین طحال خود را از دست داد.

در دادگاهی که بدنبال این تصادف برگزار شد متهم آقای "کرولی" به رانندگی خطرناکش که باعث ایجادجراحت در قربانی شد اعتراف کرد و به 14 ماه زندانی محکوم شد و تا سه سال اجازه رانندگی ندارد.

آقای "کوکس" اهل بریج واتر در گزارش خود گفت که این عدالت نیست ،14 ماه زندانی در قبال از بین بردن یک زندگی، من تاکنون بر روی تخت بیمارستان 4 بار مرده و زنده شده ام و به گفته پزشکانم این یک معجزه است.من حتی قادر به پایین امدن از تخت نیستم .

او در ادامه افزود ؛من فکرمیکنم با  توجه به جراحت های من محکومیت او به اندازه کافی نیست.

قاضی دادگاه برینسول کرون گفت: "کرولی" به تنهایی مسئول این جراحت های وارده نیست چرا که او در اثر حمله ی پسر "کوکس" مجبور به حرکت دادن خودرو به این شکل بوده است .

اقای "کرولی" نیزدر این ماجرا بینی اش اآسیب دیده به طوری که در یک جراحی باید از از گردنش قسمتی را برای ترمیم پوست از دست رفته بینی بردارند.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
بی فکری راننده باعث تصادف سهمگینی شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر پنج ساله زیر لاستیك خودروی پدرش له شد



 

حوادث خبر حوادث اخبار حوادث ایران و جهان

 

 

پسر پنج ساله ای بر اثر بی احتیاطی پدرش در هنگام رانندگی جان باخت.به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، صبح روز یكشنبه ۲۵دی ماه در یکی از روستاهای شهرستان کهگیلویه، راننده یک دستگاه وانت نیسان در هنگام ورود به حیاط منزل، بر اثر بی احتیاطی با پسر پنج ساله خود با هویت «رهام» برخورد كرد كه وی بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد..../ایسنا