اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نزاع در بیمارستان با شلیک گلوله خاتمه یافت


رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان از دستگیری دو متهم اصلی نزاع روز گذشته در بیمارستان هفت تیر شهر ری خبر داد و علت وقوع این حادثه را کشیده شدن نزاع محلی در منطقه دولت‌آباد به دنبال انتقال مجروحان آن حادثه به بیمارستان هفت‌تیر عنوان کرد.

خبرگزاری تسنیم: سرگرد حمید نکومنش با اشاره به وقوع علت نزاع دسته جمعی بامداد دیروز در بیمارستان هفت تیر اظهار داشت: در اولین دقایق بامداد دیروز، وقوع یک مورد درگیری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به کلانتری 168 سیزده آبان گزارش شد که به دنبال این گزارش، بلافاصله واحد گشت انتظامی این کلانتری به محل اعزام شد.

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان در ادامه افزود: ماموران گشت انتظامی کلانتری پس از حضور در بیمارستان هفت تیر و انجام بررسی‌های اولیه، دریافتند که درگیری در بیمارستان هفت تیر به دنبال انتقال دو نفر به این بیمارستان آغاز شده است که در بررسی‌های بعدی مشخص شد که درگیری در این بیمارستان به دنبال نزاع میان دو تن به نام‌های «خسرو» و «حجت» رخ داده است که طرفین این دعوا، ساعاتی قبل در محله دولت‌آباد با یکدیگر درگیر شده بودند.

وی با بیان اینکه درگیری رخ داده در بیمارستان هفت تیر به دنبال یک درگیری قبلی در محله دولت‌آباد رخ داده بود و این درگیری درپی انتقال مجروحان نزاع محلی، به محوطه بیمارستان کشیده شده بود، گفت: پس از حضور گشت انتظامی به محل درگیری، ماموران مشاهده کردند که دامنه این نزاع به همراهان بیماران مجروح شده در جریان نزاع محله دولت‌آباد نیز کشیده شده و درگیری در محوطه بیمارستان، باعث سلب امنیت و اخلال در نظم و آسایش شده است. لذا برای خاتمه دادن به این  منازعه، به طرفین دعوا تذکر دادند.

نکومنش با تاکید بر اینکه طرفین منازعه بدون توجه به تذکر ماموران، سعی در مختل کردن نظم بیمارستان داشتند، افزود: ماموران کلانتری 168 سیزده آبان در مقابل بی توجهی طرفین این دعوا مجبور به استفاده از اسپری اشک‌آور برای متفرق کردن جمعیت درگیر نزاع شدند که استفاده از افشانه اشک‌آور نیز نتوانست مانع از ادامه این منازعه شود.

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان ادامه داد: ماموران گشت انتظامی با توجه به اینکه ادامه دار شدن این منازعه امکان تخریب اموال عمومی و هجوم طرفین دعوا به داخل بخش‌های درمانی بیمارستان را متصور می‌ساخت، با استفاده از قوانین بکارگیری اسلحه، اقدام به شلیک هوایی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ ماموران با شلیک تیر هوایی موفق به خاتمه دادن به این نزاع شدند و دو نفر اصلی درگیر در این منازعه را دستگیر کردند و متهمان دستگیر شده را به همراه پرونده این منازعه در اختیار مقام قضایی قرار دادند.


ویدیو مرتبط :
تعقیب و گریزی که با تصادف خاتمه یافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دامادی که از طناب دار نجات یافت: زنم را با شلیک گلوله به سرش کشتم



  ,خودکشی با شلیک گلوله,اخبار,اخبار حوادث

 

دامادی که از طناب دار نجات یافت: زنم را با شلیک گلوله به سرش کشتم

حوادث - روزنامه خراسان نوشت:

با اعلام رضایت اولیای دم، قاتل از چوبه دار نجات یافت.

 

در ساعات ابتدایی آخرین روز پاییز سال 88 با انعکاس صدای شلیک گلوله در یکی از خیابان های قوچان، پرونده قتل یک زن جوان باز شد. مأموران پلیس با حضور در محل، جسد زنی را مشاهده کردند که با شلیک گلوله ای به سرش در منزل مسکونی اش به قتل رسیده بود. در حالی که خانه کاملا به هم ریخته شده بود، همسر مقتول در بازجویی های اولیه مدعی شد فردی که به قصد آزار و مزاحمت وارد منزل شده بود، همسرش را به قتل رسانده است. در حالی که پزشکی قانونی علت مرگ زن را خونریزی ناشی از شلیک گلوله اعلام کرد، تحقیقات بیشتر در این زمینه آغاز شد. کارشناسان پلیس آگاهی نیز گلوله ای که مقتول بر اثر اصابت آن جانش را از دست داده بود، کالیبر 22 اعلام کردند.

 

با توجه به وجود آثار ضرب و جرح روی بدن همسر مقتول، بازجویی ها از وی ادامه یافت تا این که وی در تاریخ 30 آذرماه سال 89 به صراحت به ارتکاب قتل اعتراف کرد. متهم در بازجویی و بازسازی صحنه جرم عنوان کرد که در حدود ساعت 21 به اتفاق همسرش به خانه آمده و پس از نوشیدن چای خوابیده است.

 

قاتل اضافه کرد: حدود ساعت یک و نیم بامداد پس از اطمینان از خواب بودن همسرم شیلنگ گاز را از محل شیر گاز بخاری باز کردم تا او بر اثر گاز گرفتگی بمیرد و خودم نیز بیرون اتاق ایستادم. در این هنگام ناگهان همسرم به دلیل استشمام بوی گاز از خواب بیدار شد. متهم ادامه داد: وقتی همسرم بیدار شد به او حمله کردم و با فرو کردن شیلنگ به داخل گلوی وی، سعی کردم او را بکشم ولی او مقاومت کرد و تلاش می کرد سر و صدا راه بیندازد اما من با شلیک گلوله کلتی که از قبل آماده کرده بودم، او را به قتل رساندم. وی افزود: سپس با به هم ریختن اتاق اقدام به صحنه سازی کردم.

 

برادر متهم نیز به دلیل مخفی کردن اسلحه توسط پلیس دستگیر شد و مدتی بعد محل پنهان کردن اسلحه را به مأموران نیروی انتظامی نشان داد.

 

پرونده این جنایت به شعبه 5 دادگاه کیفری استان خراسان رضوی ارسال شد. در اردیبهشت سال گذشته جلسه محاکمه متهم به قتل برگزار شد ولی این بار متهم تمام اظهارات قبلی خود را انکار کرد و مدعی شد همسرش با شلیک گلوله خودکشی کرده است. در حالی که مادر مقتول تقاضای قصاص متهم را داشت، وکیل متهم برائت موکل خود را درخواست کرد. متهم مدعی شد، در حدود 2 ماه قبل از حادثه هنگامی که مشغول کار در باغچه بود متوجه شد که همسرش اسلحه ای را زیر خاک مخفی کرده است. با این حال انکار متهم مورد پذیرش دادگاه قرار نگرفت و متهم به قصاص محکوم شد. در حالی که پدر مقتول اعلام رضایت کرده بود، همسر وی همچنان به اجرای حکم اصرار داشت اما او نیز پس از گذشت چند ماه بالاخره با اعلام گذشت متهم را از چوبه دار نجات داد. با اعلام رضایت اولیای دم دادگاه متهم را از جنبه عمومی جرم به تحمل 3 سال زندان محکوم کرد./خبرآنلاین