اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نزاع خونین بر سر یک سیخ کباب در اصفهان


پلیس سمیرم در استان اصفهان رسیدگی به پرونده قتلی را در دستور كار دارد كه در آن دو برادر بر سر آخرین سیخ كباب ناهار روز جمعه با هم به نزاع پرداخته و یكی دیگری را به قتل رسانده است.

روزنامه اعتماد:  پلیس سمیرم در استان اصفهان رسیدگی به پرونده قتلی را در دستور كار دارد كه در آن دو برادر بر سر آخرین سیخ كباب ناهار روز جمعه با هم به نزاع پرداخته و یكی دیگری را به قتل رسانده است.

 «كرامت» وقتی با برادرش بر سر آخرین سیخ كباب دعوایش شد سیخ دیگری را كه به دست داشت به سمت سر برادر نشانه رفت و همین سبب فرورفتن سیخ در گیجگاه «عرفان» شد.

ماجرا مربوط به روز جمعه گذشته است. خانواده «عرفان» و «كرامت» برای صرف ناهار عازم طبیعت اطراف شهرستان خود شده و در صحراهای پیرامون شهر به پیك نیك مشغول شدند. موضوع وقتی به گوش پلیس رسید كه حادثه روی داده بود و خانواده این دو برادر به پلیس 110 اعلام كردند «عرفان» به دلیل به هم خوردن تعادلش به زمین افتاد و سرش به سنگی خورد و این حادثه روی داد و جان باخت.

ماموران بعد از حضور در محل به بررسی جسد عرفان پرداخته و متوجه شدند زخمی كه در سر او به وجود آمده نمی تواند برجا مانده از سنگ باشد. ماموران پلیس سمیرم بعد از بررسی همه جوانب اعضای خانواده را گرد هم آوردند و از آنها خواستند تا بار دیگر موضوع را بازگو كنند.

در این زمان بود كه «كرامت» تاب نیاورد و لب به اعتراف گشود. او به ماموران گفت: من نمی خواستم او را بكشم و فقط می خواستم آخرین سیخ كباب را از آن خود كنم. این جوان همچنین در توضیح چگونگی وقوع حادثه به ماموران افزود: برای ناهار كباب تدارك دیده بودیم و وقتی نوبت به آخرین سیخ كباب رسید من و عرفان بر سر آن دعوایمان شد. هر چقدر پدر و مادرم از ما خواستند آرام بگیریم نشد و ما با هم گلاویز شدیم. پدر و مادر سعی كردند ما را از هم جدا كنند ولی نشد.

كرامت همچنین گفت: ناگهان عرفان آخرین سیخ كباب را برداشت و فرار كرد. من هم یك سیخ برداشتم به دنبالش افتادم و نفهمیدم در یك لحظه چطور این حادثه رخ داد و سیخ را به طرفش پرتاب كردم كه به گیجگاهش فرورفت. بعد از این اعتراف دیگر اعضای خانواده هم توضیح دادند كه چگونه سعی كرده اند با درآوردن سیخ فرزندشان را نجات دهند ولی درآوردن سیخ به افزایش خونریزی و جراحت منجر شده و در نهایت با مرگ عرفان خاتمه یافته است.

در حال حاضر پلیس در حال تكمیل اطلاعات این ماجراست.


ویدیو مرتبط :
به سیخ زدن 1500 سیخ کباب در یک ساعت با این دستگاه کباب زن | کباب گیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نزاع خونین بر سر جای پارک خودرو



اخبار,اخبار حوادث,نزاع خونین بر سر جای پارک خودرو

اخبار حوادث - ۶ نفر روانه کلانتری شدند
نزاع خونین بر سر جای پارک خودرو

چندین مرد جوان و میانسال که به خاطر جای پارک با یکدیگر درگیر شده بودند، ‌به دلیل اخلال در نظم عمومی دستگیر شدند.

ساعت هشت صبح ۱۷ آبان ماه ماموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس با اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ تهران بزرگ از وقوع یک مورد درگیری دست جمعی در آدرس خاک سفید - خیابان امین، مطلع و جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام شدند.

مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت که چندین نفر مرد جوان و میانسال در حالی که صورت های آنان خون آلود است در حال نزاع و درگیری هستند.

ماموران با مداخله جهت جدا کردن طرفین دعوا تلاش کرده که اثر بخش نبوده، لذا با توجه به شدت درگیری و کنترل اوضاع، ماموران با سلاح سازمانی اقدام به شلیک یک تیر هوایی نمودند و در ادامه با تلاش عوامل و نیروهای کمکی دیگر به درگیری خاتمه دادند.

در این خصوص، تعداد ۶ نفر به دلیل اخلال در نظم عمومی به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری، رییس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس گفت: طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد علت این درگیری خونین، بر سر جای پارک خودرو بوده است. پرونده متهمان جهت تعیین و تکلیف به مرجع قضایی ارسال شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران