اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نرگس محمدی همچنان ستایش می ماند


با انتخاب لعیا زنگنه به عنوان بازیگر نقش میانسالی «ستایش»، نرگس محمدی همچنان «ستایش» باقی می‌ماند و در فلش‌بک‌هایی از این سریال ظاهر می‌شود.

خبرگزاری ایسنا:  با انتخاب لعیا زنگنه به عنوان بازیگر نقش میانسالی «ستایش»، نرگس محمدی همچنان «ستایش» باقی می‌ماند و در فلش‌بک‌هایی از این سریال ظاهر می‌شود.

آرمان زرین‌کوب، تهیه‌کننده «ستایش» در این زمینه گفت: در حال حاضر مشغول تصویربرداری در شمال هستیم و بعد از دو ماه به تهران برخواهیم گشت. 10 ماه در تهران کار داریم و مجموعا یک سال درگیر تصویربرداری سری دوم «ستایش» خواهیم بود.




او با بیان اینکه «ستایش 2» قرار است در 40 قسمت تولید شود، گفت: قبل از پخش سری دوم «ستایش»، بخش اول این سریال به صورت شبانه روی آنتن خواهد رفت. زرین‌کوب همچنین از حضور مهدی سلوکی و معرفی نازی رجب‌پور به عنوان نقش نازگل (فرزندان ستایش) خبر داد.

 سری دوم «ستایش» که به دوران میانسالی این شخصیت تلویزیونی می‌پردازد را سعید سلطانی کارگردانی می‌کند و سعید مطلبی نیز در حال نگارش فیلمنامه آن است.


ویدیو مرتبط :
نرگس محمدی - ستایش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نرگس محمدی بار دیگر ستایش می‌شود



مجموعه‌ تلویزیونی ستایش 2,سری دوم مجموعه‌ تلویزیونی ستایش,نرگس محمدی

نرگس محمدی بار دیگر ستایش می‌شود

پس از اینکه گزینه‌های مختلفی برای ایفای نقش میانسالی ستایش معرفی شد، در نهایت اعلام شد نرگس محمدی که در سری اول این سریال ایفاگر نقش اصلی بود، همچنان بازیگر این نقش می‌ماند.

تصویربرداری سری دوم مجموعه‌ تلویزیونی «ستایش» در شمال کشور ادامه دارد و عوامل این مجموعه‌ به کارگردانی سعید سلطانی در شمال کشور حضور دارند.

پیش از این قرار بود لعیا زنگنه به عنوان کاراکتر ستایش ایفای نقش کند که به دلیل حضور در سریال «مادرانه»، سریال رمضانی شبکه سه سیما، حضورش در این مجموعه کنسل شد. همچنین در مقطعی از سیما تیرانداز به عنوان بازیگر نقش ستایش نام برده شد.

 

پیش از این عوامل به دنبال انتخاب بازیگر نقش ستایش بودند و بازیگری را برای ایفای آن انتخاب و اعلام نکرده‌ بودند تا اینکه نرگس محمدی به عنوان بازیگر نقش میانسالی ستایش به مجموعه بازگشت.

 

این مجموعه در حالی تصویربرداری می‌شود که هنوز نگارش آن به پایان نرسیده و نویسنده، سعید مطلبی در حال نگارش این مجموعه است.

فصل دوم «ستایش» در زمان حاضر اواخر دهه‌ 80 اتفاق می‌افتد و بیشتر به مسائل امروز جامعه می‌پردازد.

در سری جدید «ستایش» تعدادی از بازیگران فصل اول حضور دارند و تعدادی بازیگر جوان نیز به پروژه اضافه شده‌اند.

 

پیش از این بازیگرانی چون داریوش ارجمند، مهدی پاکدل، محمود عزیزی، زهرا سعیدی، رامین کبریتی، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، شایسته تهرانی، قربان نجفی و شیوا خنیاگر در مجموعه‌ «ستایش» ایفای نقش کرده‌اند که تعدادی از بازیگران فصل اول در «ستایش 2» نیز حضور دارند./ایسنا