اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«نرگس» با لباس مادرش در «کیمیا»


«سوگل طهماسبی» بازیگر نقش نرگس در سریال «کیمیا» درباره حضورش در این سریال گفت: زمانی که این سریال و نقش نرگس به من پیشنهاد شد با جان و دل پذیرفتم،‌چراکه هم با گروه و هم جواد افشار تجربه همکاری داشتم و مطمئن بودم که کار خوبی خواهد شد.

خبرگزاری فارس: «سوگل طهماسبی» بازیگر نقش نرگس در سریال «کیمیا» درباره حضورش در این سریال گفت: زمانی که این سریال و نقش نرگس به من پیشنهاد شد با جان و دل پذیرفتم،‌چراکه هم با گروه و هم جواد افشار تجربه همکاری داشتم و مطمئن بودم که کار خوبی خواهد شد.

وی ادامه داد: به عقیده من نرگس مثبت‌ترین شخصیت داستان بعد از کیمیا است و از این جهت که عاقل و منطقی است من همیشه دوستش داشتم و همیشه یکی از آرزوهایم این بوده که در زندگی شخصیم شبیه به او باشم.

این بازیگر در ادامه افزود:‌ بازی من یک هفته پیش مقابل دوربین سریال «کیمیا» به پایان رسید و در هر سه فاز این سریال بازی داشتم یعنی از 16 تا 47 سالگی و تمامی لحظاتم را با نرگس زندگی کردم دل کندن از این نقش برایم خیلی سخت بود.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)» با اشاره به قرار گرفتن در فضای دهه 40 تا 60 بیان داشت:‌به این دلیل که خودم متولد سال 64 هستم خیلی از جزئیات جنگ را یادم نیست، اما چون اصالتا جنوبی هستم با آن فضا آشنایی دارم. ضمن اینکه ما در جریان مستقیم جنگ نیستیم و در بخش تهران کار داشتیم.

«نرگس» با لباس مادرش در «کیمیا»

این بازیگر درباره برقراری ارتباط با فضای آن سالها نیز گفت: تعدادی مستند دیدم و آقای افشار نیز برایمان خاطره های زیادی از آن دوران تعریف می‌کردند ،همچنین فیلم‌نامه‌مان آنقدر کامل بود که جای هیچ سوالی بوجود نمی‌آمد.

وی درباره بازخوردهای مردم درباره این سریال گفت:‌تا به اینجای پخش سریال مردم آن را دوست داشته و فضاها را باور کرده‌اند.

طهماسبی ضمن اشاره به خصیصه‌های بارز نرگس بیان داشت:نرگس یکسری جسارت‌ها دارد و در اصل عقل کل و رهبر گروه است و معتقدم برای یک بازیگر بازی در چنین نقشی جذابیت خاص خود را دارد.هر کدام از این فضاها برایم تجربه‌ای جدید بود و از آنجایی که تا به حال سریالی اینچنینی بازی نکرده بودم، تجربه بسیار دلنشینی برایم بود.

وی درباره اینکه آیا سکانسی بود که شما را تحت تاثیر خود قرار دهد،‌گفت:‌یک تظاهرات داشتیم که محمد تیر خورد و شهید شد،‌در این سکانس آنقدر تحت تاثیر این فضا قرار گرفتیم که به واقع تمام آن دوران را از نزدیک حس کردیم.

بازیگر سریال «رهایی» درباره لوکیشن‌های این سریال گفت:‌زمانیکه وارد خیابان بهاران(خیابان اصلی سریال) می‌شدیم واقعا حس می‌کردم که وارد دهه پنجاه شدم و شاید برایتان جالب باشد که بدانید تعدادی از لباس‌های مادر خودم  که در دهه 50 می‌پوشیدند را برای بازی در این نقش پوشیدم. وقتی با آن لباس‌ها وارد آن خانه‌های قدیمی می‌شدم کاملا حس می‌کردم که در دهه 50 زندگی می‌کنم.

وی افزود: اصولا فردی هستم که بیشتر در گذشته زندگی می‌کنم و وقتی با مادرم مشغول صحبت می‌شوم اغلب از گذشته می‌گویم و به همین دلیل این خصیصه به من کمک دو چندانی کرد تا با این فضا راحت‌تر باشم.

وی درباره همکاری‌اش با بازیگران دیگر در این سریال گفت:‌ مهراوه شریفی نیا یکی از بهترین دوستانم است و در خلوتم همیشه از او تشکر کردم که به من فضا داد تا با هم به خوبی کار کنیم. خانم حاجیان و حسن پورشیرازی نیز با انرژی مثبت با یکدیگر کار می‌کردیم و آنقدر هماهنگ بودیم که تمام این دوستی‌ها و صمیمی بودنمان در انتقال به مخاطب کاملا نمایان است.

بازیگر نقش نرگس در سریال «کیمیا» درباره 110 قسمتی بودن این سریال نیز بیان داشت: سریال «کیمیا» به این دلیل که دارای قسمت‌های طولانی و کاراکترهای زیاد هست، بالطبع تعداد قسمت‌های زیادی لازم است برای اینکه تک تک شخصیت‌ها به خوبی معرفی شوند و از قسمت بیستم به بعد تازه وارد داستان اصلی می‌شویم.

بازیگر سریال «فاصله‌ها» در مورد سایر پیشنهادهایش در این مدت نیز گفت: در این مدت پیشنهاد داشتم اما آنقدر که سریال کیمیا و نرگس را دوست داشتم که نتوانستم و نخواستم تمرکزم را روی کار دیگری بگذارم و از این فضا دور باشم. یکی از دلایشل هم به زمان گذشته این سریال برمی گردد و نمی توانستم به زمان دیگری در سریال و یا فیلم دیگری برگردم و این رفت و برگشت زمان برایم سخت بود.


ویدیو مرتبط :
ماجراهای نرگس و نماز؛ آموزش احکام لباس نمازگزار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نرگس محمدی و مادرش در كنسرت آراز



نرگس محمدی و مادرش در كنسرت آراز,نرگس محمدی,عکس جدید نرگس محمدی

 

فارس سینما-به گزارش فارس سینما,نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون به همراه مادرش به دیدن كنسرت گروه آراز رفت.

 

کنسرت گروه آذری آراز به خوانندگی و سرپرستی رحیم شهریاری در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد و استقبال بسیار خوبی از آن انجام شد.

 

 

نرگس محمدی و مادرش در كنسرت آراز,نرگس محمدی,عکس جدید نرگس محمدی

 

 

نرگس محمدی و مادرش در كنسرت آراز,نرگس محمدی,عکس جدید نرگس محمدی

 

 

منبع:farscinema.com