اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نرخ جدید مرغ و ماهی در بازار


رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، نرخ جدید مرغ و انواع ماهی در بازار را اعلام کرد. مهدی یوسف‌خانی، قیمت هر کیلوگرم مرغ را در مراکز خرده فروشی ۵۴۰۰ تومان اعلام کرد و اظهارداشت: نرخ این کالا امروز یکشنبه در میدان بهمن بین ۴۵۰۰ تا ۴۷۰۰ تومان، درب کشتارگاه ۴۸۰۰ تومان و توزیع درب واحدهای صنفی ۴۹۰۰ تومان است.

مهر نوشت: رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، نرخ جدید مرغ و انواع ماهی در بازار را اعلام کرد.

مهدی یوسف‌خانی، قیمت هر کیلوگرم مرغ را در مراکز خرده فروشی ۵۴۰۰ تومان اعلام کرد و اظهارداشت: نرخ این کالا امروز یکشنبه در میدان بهمن بین ۴۵۰۰ تا ۴۷۰۰ تومان، درب کشتارگاه ۴۸۰۰ تومان و توزیع درب واحدهای صنفی ۴۹۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه از اواخر هفته جاری شاهد افزایش قیمت مرغ در بازار خواهیم بود، گفت: قیمت این کالا طی ۲۰ تا ۳۰ روز آینده با ۱۱۰۰ تومان افزایش به ۶۵۰۰ تومان خواهد رسید.

به گفته یوسف‌خانی، قیمت انواع ماهی نیز در بازار خرده فروشی بدین شرح است؛ شیرجنوب ۲۲ هزارتومان، کپور ۱۲ هزارتومان، قزل‌آلا ۱۵ هزارتومان، شیرنیزه‌ای ۱۲ هزارتومان، تیلاپیا ۱۹ هزارتومان، آمور جنوب (سفید پرورشی) ۱۴ هزارتومان، آزاد دزفولی ۷۵۰۰ تومان، هامور جنوب ۲۲ هزار تومان، حلوا سیاه ۲۱ هزارتومان و حلوا سفید ۴۰ هزارتومان.


ویدیو مرتبط :
روند صعودی نرخ ارز در بازار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نرخ جدید مرغ و ماهی در بازار/ مرغ ارزان شد



اخبار,اخبار اقتصادی ,نرخ جدید مرغ

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ضمن اعلام نرخ جدید مرغ و انواع ماهی در بازار، گفت: قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته با کاهش مواجه شده است.

مهدی یوسف‌خانی از کاهش ۲۰۰ تومانی قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار خبر داد و اظهار داشت: قیمت این کالا امروز در مراکز خرده‌فروشی ۶۴۰۰ تومان، در مراکز عمده‌فروشی ۵۹۰۰ تومان و در میدان بهمن ۵۸۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه بسیاری از شهروندان تهرانی در مسافرت به سر می‌برند، افزود: به همین جهت تقاضا برای مرغ در بازار به شدت کاهش یافته است و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده باز هم با کاهش قیمت این کالا در بازار مواجه باشیم.

یوسف‌خانی، قیمت انواع ماهی را نیز نسبت به هفته گذشته بدون تغییر و بدین شرح اعلام کرد: شیر جنوب ۳۳ هزار تومان، کپور ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، قزل‌آلا ۱۵ هزار تومان، شیر نیزه‌ای ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان، تیلاپیا ۲۰ هزار تومان، آمور جنوب ۲۷ هزار تومان، آزاد دزفولی ۷ هزار تومان و حلوای سیاه ۲۲ هزار تومان.

 

اخبار اقتصادی - مهر