اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نرخ بلیت قطارهای رجا شناور شد


نرخ بلیت کلیه قطارهای رجا به جز قطارهای حومه ای شناور شد.

خبرگزاری مهر: نرخ بلیت کلیه قطارهای رجا به جز قطارهای حومه ای شناور شد.

بلیت قطارهای شرکت رجا برای کلیه مسیرها به جز قطارهای حومه ای شناور شده است که بر این اساس، مسافران با نرخ های متفاوتی برای یک مسیر روبرو هستند که بسته به روز، ساعت و دیگر شرایط تاریخ بلیت تغییر می کند.

مطابق با این سیستم فروش، بلیت قطار در مسیرهای پرتردد در روزهای میانی و پایانی هفته قیمت های متفاوتی دارد و هر مسافر می تواند برای روزهای میانی هفته و یا در ایام غیر پیک بلیت ارزان قیمت تری را خریداری کند.

یکی از شرایطی که مدیرعامل شرکت راه آهن اعلام کرده، این بوده که مسافران می توانند 30 روز زودتر اقدام به خرید بلیت قطار کنند که براین اساس قیمت‌های ارزان تری را هم می پردازند. البته شرایط پیش فروش بلیت قطار در حال حاضر یکماهه است اما شنیده ها حاکی از این است که احتمال افزایش این زمان به دو ماه وجود دارد تا مسافران بتوانند زودتر و با قیمت‌های مناسب تری بلیت قطار را خریداری کنند.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص شناورشدن قیمت‌ها در بخش حمل و نقل ریلی، گفته بود: پس از اجرای کامل شناورسازی در بخش ریلی به سراغ بخش هوایی می رویم و قیمت بلیت را هم در این بخش شناور خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
بلیت قطار پردیس بلیط قطار پردیس بلیت قطار رجا خرید بلیت قطار فروش بلیت قطار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان آغاز فروش بلیت قطارهای رجا


فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، برای حدفاصل تاریخ‌های 11 مرداد تا 10 شهریورماه سال 1392 از ساعت 8 روز چهارشنبه 26 تیر ماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری مهر: فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، برای حدفاصل تاریخ‌های 11 مرداد تا 10 شهریورماه سال 1392 از ساعت 8 روز چهارشنبه 26 تیر ماه آغاز می‌شود.

شركت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام یکپارچه و یکسان بودن فروش بلیت قطارهای این شرکت به دو طریق اینترنتی و Online2 افزود: در فروش یکپارچه بلیت قطار، هرگونه موجودی بلیت که در کلیه نمایندگی‌های فروش سراسر کشور وجود داشته باشد در سیستم اینترنتی فروش (www.raja.ir) نیز قابل مشاهده است.

همچنین فروش بلیت قطارهای بین‌المللی ( ترکیه ) برای حدفاصل تاریخ‌های فوق، ساعت 10 روز سه شنبه 25 تیرماه 92 انجام خواهد شد.

رجاء از هموطنان درخواست کرد: بعد از دریافت بلیت بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی شده و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجاء اعم از نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن 1539 تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک 3000139 شرکت رجاء نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت می‌باشد.