اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نخستین معاون زن صدا و سیما منصوب شد


رئیس سازمان صدا و سیما نسرین آبروانی را به سمت معاون خود در امور صدا منصوب کرد و سکان هدایت این رسانه شنیداری را به یکی از بانوان رادیویی سپرد.

خبرگزاری تسنیم: محمد سرافراز در حکمی که برای انتصاب نسرین آبروانی صادر کرد از وی خواسته است در جهت چابک سازی و ادغام شبکه‌ها، ارتقاء کیفیت برنامه‌های تولیدی به ویژه برنامه‌های زنده، ساماندهی استفاده از موسیقی در رادیو و افزایش پخش موسیقی‌های حاوی پیام معنوی، و توجه به نظرات مخاطبان حرکت کند.

متن حکم رئیس سازمان صدا و سیما به شرح زیر است:

سرکار خانم نسرین آبروانی

با توجه به مراتب تعهد، کاردانی، تجربیات و سوابق مفید و موثر سرکار عالی در مدیریت اجرایی، به موجب این حکم به عنوان «معاون صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در دوران تصدی خود، برای تحقق اهداف و ماموریت‌های مشروحه ذیل برنامه مناسب و مطلوبی تدوین و اجرا کنید.

1 - چابک سازی و ادغام شبکه‌ها با ماموریت‌های مشابه و بازتعریف شبکه‌های رادیویی و گروه‌های برنامه ساز آن‌ها با هدف گسترش دین و اخلاق و امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی در میان آحاد ملت.

2- ارتقاء کیفیت برنامه‌های تولیدی، خصوصا برنامه‌های زنده، با بهره گیری از پژوهش‌های محیطی و می‌دانی.

3- تولید برنامه‌های موثر و هدفمند در شبکه‌های تخصصی به منظور افزایش ضریب نفوذ در میان گروه‌های اثر گذار و مرجع.

4 - بهره گیری از مدیران کار آمد و آشنا به فناوری و مدیریت پیام در نقاط کلیدی زنجیره مهندسی و مدیریت پیام.

5- ساماندهی استفاده از موسیقی در رادیو و افزایش پخش موسیقی‌های حاوی پیام باتاکید بر اشعاری که مخاطبان را با مبداء هستی آشنا‌تر و علاقه مند‌تر می‌سازد.

6- ایجاد حق انتخاب برای مخاطبان در هر زمان و مکان از طریق ساماندهی شبکه‌های رادیویی در فضای مجازی و تلفن همراه.

7- تکمیل چرخه اتوماسیون و دیجیتال سازی تولید، پخش و آرشیو صدا.
 
ضمن آرزوی توفیق روز افزون سرکار عالی در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، لازم می‌دانم از خدمات ارزشمند جناب آقای صوفی در مدت تصدی این مسئولیت صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.


ویدیو مرتبط :
آیا نباید از قوه قضاءیه ، صدا و سیما و افراد منصوب رهبری انتقاد کرد ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی دو معاون جدید منصوب کرد / الهام امین زاده اولین معاون زن رئیس جمهور



معاونین روحانی,معاونان دولت روحانی

روحانی دو معاون جدید منصوب کرد / الهام امین زاده اولین معاون زن رئیس جمهور

رئیس جمهور در احکام جداگانه ای دو معاون خود را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، در حکمی دکتر الهام امین‌زاده را به عنوان معاون حقوقی رییس‌جمهور منصوب کرد.
متن حکم دکتر روحانی بدین شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
سرکار خانم دکتر الهام امین‌زاده

به موجب این حکم و بنا به صلاحیت‌های علمی، تواناییهای حقوقی، سوابق تقنینی و شایستگی‌های اخلاقی، شما را به عنوان «معاون حقوقی رییس‌جمهور» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق باشید.
حسن روحانی

انتصاب دکتر نوبخت به عنوان «معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور»
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، در حکمی دکتر محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور منصوب کرد.
متن حکم دکتر روحانی بدین شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
جناب آقای دکتر محمدباقر نوبخت

بر اساس اصل 126 قانون اساسی و نظر به مراتب شایستگی و سوابق طولانی خدمت موفق در مسئولیت‌های اجرایی و تقنینی، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی و همکاری اعضای محترم دولت در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق باشید.
حسن روحانی

خبرآنلاین