اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نخستین عکس سلفی مبارک پس از تبرئه شدن



اخبار,اخبار بین الملل ,عکس سلفی مبارک پس از تبرئه شدن

 

اخبار بین الملل - نخستین عکس سلفی مبارک پس از تبرئه شدن

انتشار عکسی از دیکتاتور مخلوع مصر پس از تبرئه شدن از اتهامات جنایی و فساد مالی، با واکنشها مختلفی در شبکه های اجتماعی همراه شد.

به گزارش العالم، کاربران شبکه های اجتماعی تأکید کردند که این نخستین عکس سلفی "حسنی مبارک" پس از تبرئه شدن وی از همه اتهامات است.

یکی از کاربران با اشاره به این که "مبارک" طی محاکمه‌ها در دادگاه با تخت بیمارستان جابجا می شد، تأکید کرد: بعد از صدور حکم تبرئه، بیماری وی تمام شد.

کاربر دیگری نیز تأکید کرد که هیچگاه حمایت مبارک از عربستان فراموش نخواهد شد.

دادگاه قاهره دیروز (شنبه) حسنی مبارک و فرزندانش علاء و جمال و وزیر کشور او و 6 معاونش را از اتهامات فساد مالی و جنایت و قتل تظاهرکنندگان تبرئه کرد.
اخبار بین الملل - العالم

 


ویدیو مرتبط :
شادمانی مبارک و پسران بعد از تبرئه!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس سلفی حسنی مبارک!


حسنی مبارک، رئیس جمهور مخلوع مصر پس از 3 سال حکم تبرئه خود را گرفت.

عصر خبر: حسنی مبارک، رئیس جمهور مخلوع مصر پس از 3 سال حکم تبرئه خود را گرفت.

حسنی مبارک با انتشار این تصویر سلفی نوشته است: شبکه های اجتماعی باعث سقوط من شدند و من اکنون اولین تصویر سلفی خود را با شبکه اجتماعی ارسال می کنم.

عکس: سلفی حسنی مبارک

عکس: سلفی حسنی مبارک