اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نخستین عکس از فیلم جدید اسکورسیزی


نخستین عکس از فیلم جدید مارتین اسکورسیزی کارگردان فیلم‌هایی چون «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین» و «دارو دسته نیویورکی‌ها منتشر شد.

خبرآنلاین: نخستین عکس از فیلم جدید مارتین اسکورسیزی کارگردان فیلم‌هایی چون «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین» و «دارو دسته نیویورکی‌ها منتشر شد.

سایتEW اولین عکس از فیلم «سکوت» را منتشر کرده که در آن اندرو گارفیلد کنار شینیا سوکاموتو در نقش یک روستایی ژاپنی به نام موکوچی دیده می‌شود.

 آدام درایور و لیام نیسن نیز در این درام مذهبی که در قرن 17 میلادی در ژاپن اتفاق می‌افتد، نقش‌آفرینی می‌کنند. جی کاکس نویسنده فیلمنامه است که در کارنامه‌اش فیلمنامه «دارودسته نیویورکی‌ها» را دارد، ساخت فیلم به تازگی در تایوان به پایان رسیده است.



این فیلم اقتباسی از رمان شوساکو اندو به همین نام است، روایت دو کشیش پرتغالی در قرن 17 ژاپن است که برای جستجوی مرشدشان(لایم نیسن) و گسترش مسیحیت با اذیت و آزار و خشونت رو به رو می‌شوند.

اندرو گارفیلد که در «مرد عنکبوتی» نیز بازی کرده، در آخرین ساخته مارتین اسکورسیزی نقش یک کشیش پرتقالی به نام پدر رودریگز را بازی می‌کند.


ویدیو مرتبط :
10 فیلم برترساخته ی"مارتین اسکورسیزی"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم‌ های آماده حضور در جشنواره امسال+عکس


جشنواره فیلم فجر ویترین سینمای ایران است و همه ساله به عنوان تحویل سال سینمای ایران به شمار می‌رود.