اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نخستین خودروی پلیس در ایران (+عکس)



عکس زیر مربوط به نخستین خودروی مورد استفاده پلیس در ایران است.

این اتومبیل بنز، در سال 1321، به عنوان نخستین اتومبیل پلیس، مورد استفاده اداره شهربانی کل کشور قرار گرفت.

 

اخبار,اخبار اجتماعی , نخستین خودروی پلیس

 

اخبار اجتماعی - مشرق

 


ویدیو مرتبط :
دور درجای خودروی مازراتی جلوی پلیس ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلیس های هندی برای تحقیقات در مورد انفجار خودروی دیپلمات اسرائیلی به ایران می آیند



پلیس های هندی برای تحقیقات در مورد انفجار خودروی دیپلمات اسرائیلی به ایران می آیند

یک مقام پلیس هند به شرط عدم افشای نامش گفت: این تیم سه نفره به دنبال یافتن اطلاعات در خصوص رفت و آمدهای مظنونین هستند. از جمله اینکه چه زمانی ایران را ترک کرده و چه زمانی به کشور بازگشتند و به کجا رفته اند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 انتخاب :  یک گروه از پلیس هند به منظور تحقیقات در خصوص نقش سه ایرانی در بمب گذاری در خودروی دیپلمات اسرائیلی در دهلی نو، به ایران سفر می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از واشنگتن پست،یک مقام پلیس هند به شرط عدم افشای نامش گفت: این تیم سه نفره به دنبال یافتن اطلاعات در خصوص رفت و آمدهای مظنونین هستند. از جمله اینکه چه زمانی ایران را ترک کرده و چه زمانی به کشور بازگشتند و به کجا رفته اند.

به گفته ی این مقام هندی، این گروه که در ماه جاری به ایران سفر می کنند، به دنبال آرشیو مکالمات تلفنی و حساب مالی این مظنونین هم هستند.

این مقام پلیس هند افزود: ما مقداری اطلاعات در اینجا داریم اما می خواهیم اطلاعاتی را کسب کنیم که مقامات ایرانی به ما می دهند. این اطلاعات به ما در جریان کار کمک خواهد کرد.

به نوشته ی واشنگتن پست، این تحقیقات منجر به ایجاد مشکلی دیپلماتیک برای هند شده است چراکه این کشور به دنبال ایجاد نوزان در روابط خود با ایران، اسرائیل و امریکا است.

در سیزدهم فوریه، یک موتور سور در دهلی نو بمبی را به خودرو سفارت رژیم صهیونیستی چسباند که منجر به جراحت همسر یک دیپلمات و راننده اش شد.

مسئولان اسرائیلی به سرعت ایران را متهم به این حمله و حمله ی دیگری در گرجستان و تایلند کردند.

بازپرسان هند به سه ایرانی و یک خبرنگار هندی ظن دارند.

در ماه مارس، پلیس تلفن یکی از بمب گذاران در تایلند را با خبرنگار هندی ردیابی کرد. وی سپس توسط پلیس هند دستگیر شد.

سه ایرانی مظنون هم اکنون فراری هستند و به گفته ی مسئولان پلیس احتمال دارد که آنها در ایران باشند.

کانول سیبال، وزیر خارجه سابق هند گفت: "ایران می خواهد همکاری کند و البته ما هم می خواهیم به ایران سیگنالی بفرستیم و بگوییم: از هند به عنوان زمین جنگ برای مشکلاتتان با اسرائیل استفاده نکنید."/انتخاب