اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نحوه قطع پیامك‌های تبلیغاتی اعلام شد



نحوه قطع پیامك‌های تبلیغاتی اعلام شد

شماره‌های 8999 و 5005 و شماره‌های دیگر زمانی پاسخگوی نیاز مشترکین است که از این شماره‌هــا و یا دیگر شماره‌های شرکت مخابرات برای آنها پیامك ارسال شده باشد. به این ترتیب مشترکین می توانند طبق دستورالعمل مندرج در این پیامكها شماره‌های مورد نظر را ارسال کنند تا پیامكهایشان قطع شود.

ایسنا: روابط عمومی شركت مخابرات ایران ضمن اعلام روش قطع پیامكهای تبلیغاتی با اشاره بر جنبه اطلاع‌رسانی این پیامک‌ها به مشترکین توصیه کرد این پیامك‌ها تبلیغاتی را قطع نکنند.

بــــه گزارش ایسنا، مدیر كل روابط عمومی شركت مخابرات ایران اعلام كرد: مشترکین برای قطع پیامكهای تبلیغاتی می توانند از تلفن‌های ثابت به شماره 09129990 و از تلفن‌های همراه با شماره 9990 تماس گرفته و پس از اتصال به اپراتور شماره تلفن خود را برای قطع پیامكهای تبلیغاتی به اپراتور بدهند. به این طریق پیامکی دریافت خواهند کرد که طبق دستورالعمل مندرج در آن می توانند نسبت به قطع پیامكهای تبلیغاتی شان اقدام كنند.

زارعیان تأکید کرد : شماره‌های 8999 و 5005 و شماره‌های دیگر زمانی پاسخگوی نیاز مشترکین است که از این شماره‌هــا و یا دیگر شماره‌های شرکت مخابرات برای آنها پیامك ارسال شده باشد. به این ترتیب مشترکین می توانند طبق دستورالعمل مندرج در این پیامكها شماره‌های مورد نظر را ارسال کنند تا پیامكهایشان قطع شود.

او با بیان این موضوع که پیامكهای تبلیغاتی نسبت به تعداد مشترکین بسیار کم و شاید بتوان گفت حتی از یک پیامك در روز هم کمتر است زیرا تعداد پیامكهای تبلیغاتی 30 میلیون و تعداد مشترکین تلفن همراه 50 میلیون است، اظهار كرد: توصیه می کنم مشترکین نسبت به قطع پیامكها اقدام نکنند زیرا این پیامها از طریق مؤسسات و ادارات مختلف ارسال می شود که به جز جنبه تبلیغاتی، جنبه اطلاع رسانی نیز دارد و حاوی اطلاعاتی از خدمات، امکانات و تسهیلات رفاهی و بانکی است.

وی درباره قطع آوای انتظار نیز گفت: آوای انتظار در یک محدوده زمانی یک ماهه برای افراد در نظر گرفته می شود. به این ترتیب تا وقتی که مدت زمان آن به اتمام نرسد امکان قطع آن وجود ندارد. در اواخر ماه برای مشترکین پیامكی ارسال می شود که آیا مایل به ادامه این آوای انتظار هستید یا خیر . به این ترتیب در صورت عدم تمایل ، اگر هیچ اس ام اسی ارسال نشود این خدمات همراه اول نیز قطع می‌شود./ایسنا


ویدیو مرتبط :
نحوه ثبت نام در سامانه پیامك RayganSMS.com

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش حجم پیامک های تبلیغاتی در آستانه نوروز/ نحوه قطع دریافت پیامکها



اخبار,اخبار اجتماعی,پیامکهای تبلیغاتی


اخبار اجتماعی - افزایش حجم پیامک های تبلیغاتی در آستانه نوروز/ نحوه قطع دریافت پیامکها

وی تصریح کرد: با ارسال این عدد به سامانه پیامکی، تنها پیامکهای تبلیغاتی قطع خواهد شد و مشترکان می توانند همچنان پیامکهای اطلاع رسانی را دریافت کنند.

همزمان با هفته های آخر سال 92 و تب و تاب خرید نوروزی مردم، بازار پیامکهای تبلیغاتی کالاها و خدمات نیز گرم شده و مشترکان تلفن همراه شاهد ارسال روزانه این پیامکها از سوی شرکتها و فروشگاههای مختلف هستند که این پیامکهای تبلیغاتی در بسیاری از موارد نارضایتی این مشترکان را به همراه دارد.

حسن رضوانی- معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با مهر با بیان اینکه افزایش حجم پیامکهای تبلیغاتی در آستانه نوروز طبیعی است، اظهار داشت: ارسال پیامکهای تبلیغاتی که از کانال شرکتهای دارای مجوز ارسال پیامک صورت می گیرد غیرقانونی نیست و با توجه به نزدیک شدن به نوروز 93 و تب و تاب خرید مردم، افزایش حجم این پیامکها طبیعی است.

وی با بیان اینکه برای تمایل به دریافت و عدم دریافت پیامکهای تبلیغاتی بارها از مشترکان موبایل نظرخواهی صورت گرفته است، ادامه داد: براساس این نظرخواهی ها تنها 10 درصد مشترکان تمایلی به دریافت پیامکهای تبلیغاتی نداشته اند و مابقی نظری در این زمینه ارائه نکرده اند که این به معنای رضایت مشترکان از دریافت پیامکهای تبلیغاتی است.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصریح کرد: مشترکان موبایل برای قطع دریافت پیامکهای تبلیغاتی می توانند عدد "1" را به شماره 8999 ارسال کنند تا پیامکهای تبلیغاتی که ناخواسته دریافت می کنند برایشان ارسال نشود.

وی تصریح کرد: با ارسال این عدد به سامانه پیامکی، تنها پیامکهای تبلیغاتی قطع خواهد شد و مشترکان می توانند همچنان پیامکهای اطلاع رسانی را دریافت کنند.

به گزارش مهر، سال گذشته سامانه پیامکی 10001314 برای رسیدگی به شکایات مشترکان تلفن همراه در حوزه پیامکهای تبلیغاتی و انبوه نیز راه اندازی شد که براساس اعلام مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در یک سال اخیر 13 هزار شکایت مردمی به این سامانه ارسال شده است.
اخبار اجتماعی - مهر