اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نحوه قتل احمد رضایی به روایت یکی از نزدیکان پدرش



 

در محل قتل هم هیچ وسیله قتاله ای همچون چاقو و اشیای برنده وجود ندارد و این نشان می دهد که بریدگی ها توسط دیگران انجام شده است.

یکی از نزدیکان محسن رضایی با اشاره به آثار و شواهد موجود در صحنه قتل گفت: احمد رضایی قربانی توطئه دستگاه های امنیتی بیگانه شده است.

ابوالفضل حسن بیکی در گفتگو با مشرق با اشاره به ضد و نقیض گویی های مقامات اماراتی درخصوص درگذشت احمد رضایی گفت: پلیس دبی تاكنون درباره علت فوت مشكوك احمد رضایی دو بار بصورت ضد و نقیض اظهار نظر کرده است.

وی با اشاره به شایعات مطرح شده درباره خودکشی احمد گفت: پلیس دبی ابتدا شایعه خودکشی وی را با زدن رگ دست اعلام کرد اما سریع این ادعا را پس گرفت و بحث خودکشی وی را با داروهای آرامبخش مطرح کرد.

حسن بیکی درباره دلایل پس گیری این ادعا گفت: روی مچ دست احمد رضایی آثار سه بریدگی وجود دارد بدون آنکه لکه های خون در صحنه وجود داشته باشد و این نشان می دهد که اول قلب وی احتمالا توسط شوک الکتریکی از کار افتاده و پس از آن بریدگی ها انجام شده است.

ابوالفضل حسن بیکی همچنین به آثار بخیه در کف دستان احمد رضایی در جریان کالبد شکافی توسط اماراتی ها اشاره کرد و افزود: این گمانه تقویت می شود که محل شوک وارد کردن به احمد رضایی کف دست وی بوده و بخیه ها پس از بررسی محل شوک زده شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: در محل قتل هم هیچ وسیله قتاله ای همچون چاقو و اشیای برنده وجود ندارد و این نشان می دهد که بریدگی ها توسط دیگران انجام شده است.

حسن بیکی همچنین با اشاره به وجود قرآن و نمادهای ائمه اطهار علیهم السلام در کنار احمد رضایی و شناختی که از روحیاتش دارد، خودکشی وی را مردود دانست و افزود: چهره احمد پس از سوءقصد سفید شده بود و این نشان می دهد که ابتدا وی را با شوک الکتریکی که در کف دستانش گذاشته اند به قتل رسانده اند و سپس برای گمراه کردن تحقیقات اقدام به بریدن رگ مچ دست احمد رضایی کرده اند.

وی یکی دیگر از دلایل ورود مهاجم یا مهاجمان به اتاق احمد رضایی را زنجیر رها شده در اتاق وی دانست در حالی که مهمانان هتل ها این زنجیرها را بسته نگاه می دارند. دو ماه پیش از این رویداد هم، احمد رضایی در دیداری که در کیش با یکی از دوستانش داشته، به این موضوع اشاره کرده که در دوبی تحت کنترل است. از مدتی قبل هم احمد قصد بازگشت به ایران را داشت و سفرهای اخیر وی به تهران و دبی برای انجام مراحل بازگشت به کشور بود.

حسن بیکی در ادامه افزود: با وجود اینکه احمد رضایی با هتل قرارداد داشته و مسئولین هتل باید هر روز اتاق را نظافت می‌کردند، اما این کار انجام نشده و جنازه وی سه روز کف اتاق بوده است.

وی با انتقاد از کارشکنی مقامات اماراتی تصریح کرد: به دستور قاضی پرونده، مقامات قضایی این کشور از دادن مدارك و مستندات به خانواده رضایی و سفارت جمهوری اسلامی خودداری و بیان شده است تا قبل از اتمام تحقیقات،ارائه مدارك و مستندات مقدور نیست.

ابوالفضل حسن بیکی در پایان با اشاره به تجهیز هتل گلوریا به دوربین های امنیتی خواستار تحویل تصاویر ضبط شده از روزهای منتهی به قتل احمد رضایی شد.../عصرایران


ویدیو مرتبط :
قتل دختر ده ساله توسط پدرش در ترکیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روایت پسر 12 ساله از قتل هولناک مادر باردار توسط پدرش!



اخبار حوادث - روایت پسر 12 ساله از قتل هولناک مادر باردار توسط پدرش!

وی که چشمانش پر از اشک بود و شاهد از دنیا رفتن مادرش بوده است، گفت: وقتی پدرم، مادرم را کتک می‌زد از خواهر کوچک‌ترم خواستم به خانه پدربزرگم برود و از آنان کمک بخواهد ولی حیف که دیر شد.

متخصصان پزشکی قانونی بر دیوانه بودن این قاتل مهر تأیید زدند و مرد همسرکش در تیمارستان بستری شد.

به گزارش ایران، ساعت 30 دقیقه بامداد 25 تیرماه سال جاری ماجرای درگیری زن و مردی در خیابان جیحون به پلیس 110 گزارش شد.

دقایقی بعد تیمی از کلانتری 108نواب برای بررسی ماجرا وارد عمل شدند و هنگام مراجعه مردی
را دیدند که از سوی چند نفر از همسایه‌ها غافلگیر شده و لباس‌هایش نیز خونی است.

مأموران ابتدا به داخل خانه قدیمی رفتند و با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند که غرق در خون بود و شواهد نشان می داد وی با ضرباتی به سرش کشته شده است.

بدین ترتیب، بازپرس «سپیدنامه» از شعبه 10 دادسرای امورجنایی تهران در جریان این قتل قرار گرفت و وی همراه تیم‌هایی از تشخیص هویت و کارآگاهان جنایی وارد عمل شدند.

بازپرس «سپیدنامه» در ابتدای تحقیقات در بازجویی از این مرد دریافت وی از عصر همان روز با همسرش درگیری داشته و سپس ساعتی پیش مقابل دیدگان بچه‌هایش وی را کتک زده و سرانجام با چوب دستی بزرگی که هنگام فرار نیز همراه داشته ضربات مهلکی به زن 29 ساله‌اش به نام «فاطمه» زده و با برداشتن پول فرار کرده که توسط همسایگان گرفتار شده است.

یکی از همسایه‌ها به بازپرس جنایی گفت: ساعت 5 عصر صدای این زن و مرد را که به تازگی به محل ما آمده‌اند، می‌شنیدم و از ساعت 7 غروب معلوم بود درگیری‌شان فیزیکی شده تا اینکه ساعت 10شب «شمس‌الله» را در حالی که چوب بزرگ خون‌آلودی در دست داشت دیدم که هراسان از خانه‌اش بیرون آمد و من که احتمال می‌دادم وی دست به کار هولناکی زده باشد تعقیبش کردم و با کمک چند نفر دیگر از همسایه‌ها وی را گرفتیم.

پدر قربانی نیز در ادامه تحقیقات گفت: مدتی بود که دامادمان دخترم را اذیت می‌کرد و ما از این اتفاق بسیار ناراحت بودیم و به دنبال راه و چاره می‌گشتیم که متأسفانه این اتفاق افتاد.

وی افزود: سر شام بودیم که دختر فاطمه به خانه‌مان آمد و در حالی که نفس‌‌نفس می‌زد گفت پدرش، مادرش را به باد کتک گرفته است.

ما هم سریع خودمان را به آنجا رساندیم ولی دیر شده بود و شمس‌الله را با لباس خونین در کوچه دیدیم، وقتی به خانه رفتیم دخترم را در حالی که به طرز هولناکی به قتل رسیده بود دیدیم که همراه بچه‌ای که در شکم داشت از دنیا رفته بودند.

پسر 12ساله قربانی نیز که بشدت از مرگ مادرش شوکه شده بود به پلیس گفت: پدرم از عصر با مادرم درگیری داشت و مادرم مدام کوتاه می‌آمد تا اینکه سر شام پدرم گفت اینجا خانه شیطان است و با قیچی به سوی مادرم حمله‌ور شد و چند ضربه زد و دقایقی بعد هم با چوب چند ضربه دیگر به وی زد و با برداشتن پول فرار کرد.

وی که چشمانش پر از اشک بود و شاهد از دنیا رفتن مادرش بوده است، گفت: وقتی پدرم، مادرم را کتک می‌زد از خواهر کوچک‌ترم خواستم به خانه پدربزرگم برود و از آنان کمک بخواهد ولی حیف که دیر شد.

پسر نوجوان افزود: خیلی ترسیده بودم و التماس‌هایم جواب نمی‌داد، پدرم دیوانه شده بود و می‌ترسیدم به من نیز آسیب وارد کند. بر این اساس شمس‌الله نیز پس از چند روز بستری شدن در تیمارستان تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: من همسرم را دوست داشتم و وی نیز هشت ماهه باردار بود، نمی‌دانم چه شد که فکر کردم باید وی را به قتل برسانم و به سویش حمله کردم و الان خیلی پشیمانم.

 با ادعاهای عجیب قاتل، بازپرس از پزشکی قانونی و کارشناسان اعصاب و روان بیمارستان روزبه خواست عامل جنایت را معاینه تخصصی کنند که پس از چند روز، تحقیقات روانپزشکی نشان داد این مرد دچار مشکلات روحی و روانی است و زمان قتل نیز دچار جنون شده بود. 

بنا بر این گزارش با توجه به نظریه پزشکی قانونی قاتل در حال حاضر در تیمارستان به سر می‌برد تا پس از بهبودی نسبی به تشریح قتل و بازسازی صحنه جنایت بپردازد.
اخبار حوادث - ایران