اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نحوه انتخاب دختران ایزدی توسط داعشی ها


یک زن آزاد شده از گروگان داعش می‌گوید: گروههای تروریستی زنان ایزدی را پس ازتصرف روستاها به صف می کردند و شبه نظامیان داعش برای انتخاب کنیزان خود می آمدند؛ اول سران و سرکردگان بودند که زیباترین‌ها را انتخاب می کردند و بعد نوبت به دیگر شبه‌نظامیان مسلح می‌رسید.

جام جم آنلاین: یک زن آزاد شده از گروگان داعش می‌گوید: گروههای تروریستی زنان ایزدی را پس ازتصرف روستاها به صف می کردند و شبه نظامیان داعش برای انتخاب کنیزان خود می آمدند؛ اول سران و سرکردگان بودند که زیباترین‌ها را انتخاب می کردند و بعد نوبت به دیگر شبه‌نظامیان مسلح می‌رسید.
 
خبرنگار روزنامه لیبراسیون به "دُهوک" در اقلیم خودمختار کردستان عراق، در دیداری با دو زن ایزدی که توانسته اند از دست داعش گریخته و به دُهوک پناه بیاورند گفت وگو کرده است.
 
این زن ایزیدی می افزاید: دختران صورت خود را با ذغال سیاه می کردند تا زیبایی آنها پنهان بماند؛ آنها از حمام گرفتن خودداری می کردند تا کثیف و ژنده پوش به نظر آیند.
 
اومی گوید: داعشی ها ما را شیطان پرست و بت پرست می دانستند و زمانی که به اسارت گرفته می شدیم انتظار کمترین ترحمی را نمی توانستیم داشته باشیم.
 
به گفته وی، یک دخترجوان در کمتر از چند دقیقه که اجازه گرفت به دست شویی برود، با روسری خودرا به دار آویخت. به گفته "عدر"، دختران تصمیم داشتند در اولین فرصت دست به خودکشی بزنند.
 
خشم سرکرده تروریست از بازداشت همسرش

بازداشت همسر "ابوعلی الشیشانی"، در میان برخی از گروه های لائیک تندروی که به داشتن روابط مستمر با گروه های مسلح در منطقه جرود عرسال معروف هستند، سر وصدا به پا کرده است.
 
به نوشته روزنامه لبنانی السفیر، بازجویان گفته اند که بازداشت " آلاء العقیلی" همسر یکی از سرکردگان جبهه النصره به نام " أبوانس الشیشانی " و برادر او به نام " راکان العقیلی " و پسرانش نیز به همین اندازه برای گروه های مسلح اهمیت دارد.
 
بازداشت همسر الشیشانی، أبوانس را به خشم آورد و درنتیجه وی با یکی از بزرگان مسئولان " مرکز علمای مسلمان" تماس گرفت و از او خواست که فوراً برای آزادی همسرش وارد عمل شود.
 
وی تهدید کرد که درصورت آزاد نشدن همسرش یا آسیب دیدن وی یا یکی از فرزندانش، مشکلات عظیمی به وجود خواهد آمد.


ویدیو مرتبط :
برده فروشی دختران ایزدی توسط داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش دختران ایزدی را چند می فروشد؟/ جدول جهاد نكاح داعشی ها(عكس)




 اخباربین الملل  -  داعش دختران ایزدی را چند می فروشد؟

یک مرد موصلی دو دختر از طایفه ایزدی را که داعش به عنوان کنیز می فروشد، خریداری کرده است.

به گزارش مشرق، پایگاه اینترنتی "شاشه نیوز" به نقل از اهالی موصل، اعلام کرد که قیمت هر دختر ایزدی حدود 200 هزار دینار عراقی (140 دلار) است.

فیان دخیل، نماینده ایزدی از فراکسیون ائتلاف کردستان ،از حیدر العبادی، نخست وزیر جدید عراق، خواست اتاق عملیاتی برای نجات دختران و ربوده شدگان ایزدی تشکیل دهد که در اسارت داعش هستند.

مردم کردستان عراق خواستار آزادی دختران ایزدی شده و شعار "زنان ما برای فروش نیستند" را سر دادند.

یک جوان موصلی که به اربیل گریخته است به رسانه های گروهی کرد گفت: عمویش دو دختر ایزدی را در موصل خریده و آنان را آزاد کرده است.

وی افزود: بسیاری از مردم نیز دختران ایزدی را می خرند و سپس آنان را آزاد می کنند.


                                    .................................................


  جدول جهاد نكاح داعشی ها/عكس

 

اخبار,اخباربین الملل,جهاد نكاح داعشی ها

اخبار بین الملل  -  مشرق,افکار نیوز