اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نحوه ارسال پیامک با تلفن ثابت


معاون توسعه شبکه مخابرات استان تهران از ارسال و دریافت پیامک از تلفن ثابت به ثابت و ثابت به سیار و بالعکس خبر داد و گفت: سرویس ارسال و دریافت پیامک از تلفن ثابت در سطح استان تهران فعال است اما مشترک برای استفاده از آن به گوشی خاصی نیاز دارد.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: معاون توسعه شبکه مخابرات استان تهران از ارسال و دریافت پیامک از تلفن ثابت به ثابت و ثابت به سیار و بالعکس خبر داد و گفت: سرویس ارسال و دریافت پیامک از تلفن ثابت در سطح استان تهران فعال است اما مشترک برای استفاده از آن به گوشی خاصی نیاز دارد.
 
رضا خلیلی با اشاره به اینکه سرویس ارسال و دریافت پیامک تلفن ثابت حدود یک سال و نیم است که فعال شده گفت: با راه اندازی سرویس ارسال پیامک در شبکه تلفن ثابت ارسال و دریافت پیام متنی از شبکه تلفن ثابت به ثابت و به سیار و بالعکس امکان پذیر شده است.

وی افزود: سرویس ارسال و دریافت پیامک از تلفن ثابت در سطح استان تهران فعال است اما مشترک برای استفاده از آن به گوشی خاصی نیاز دارد که قابلیت پشتیبانی از پیامک را داشته باشد.

خلیلی در خصوص ویژگی‌های این گوشی اظهار کرد: این نوع گوشی‌ها مانند گوشی‌های همراه دارای متون انگلیسی و فارسی هستند که با فشار دادن دکمه Send پیام ارسال می‌شود ضمن اینکه هر پیامک فارسی 69 کاراکتر و انگلیسی 159 کاراکتر است و در صورتی که متن پیام بیشتر از حداکثر حروف تعیین شده باشد هزینه آن دوبرابر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون گوشی‌های ارسال و دریافت پیامک در بازار موجود است اظهار کرد: سرویس ارسال و دریافت پیامک از تلفن ثابت در سطح استان تهران هیچ محدودیتی ندارد و امکان اینکه این سرویس در استان‌های دیگر فعال باشد، وجود دارد.

خلیلی در پایان خاطر نشان کرد: تمام مشترکان تلفن ثابت می‌توانند با تهیه این گوشی‌ها و وارد کردن شماره 9717000 از این سرویس استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
آموزش ارسال پیامک صوتی به تلفن ثابت و همراه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چگونه از تلفن ثابت پیامک ارسال كنیم؟


با راه‌اندازی سرویس "ارسال پیامک در شبکه تلفن ثابت" (FIX SMS)، ارسال و دریافت پیام از شبکه تلفن ثابت به ثابت، ثابت به سیار و بالعكس امکان‌پذیر است.

خبرگزاری ایسنا: با راه‌اندازی سرویس "ارسال پیامک در شبکه تلفن ثابت" (FIX SMS)، ارسال و دریافت پیام از شبکه تلفن ثابت به ثابت، ثابت به سیار و بالعكس امکان‌پذیر است.

ارایه سرویس پیامک در شبکه تلفن ثابت از طریق گوشی‌هایی امکان‌پذیر است که اولاً استاندارد باشند،‌ ثانیاً قابلیت ارسال یا دریافت پیامك را دارا باشند.

برای استفاده از این خدمت،‌ نیاز به ثبت‌نام و پرداخت وجه اولیه نیست و تمامی مشتركان تلفن ثابت می‌توانند با تهیه گوشی با شرایط ذكر شده، از این سرویس بهره‌مند شوند.

روش ارسال پیام از شبکه تلفن ثابت

برای ارسال پیام از شبکه تلفن ثابت، ابتدا باید وارد منوی دستگاه تلفن خود شده و شماره 9717000 را در قسمت SMS Center در هر دو قسمت Deliver و Submit وارد كنید.

پس از آن پیام‌های خود را با انجام مراحل زیر ارسال كنید:

1- دکمه نوشتن (Write)را فشار دهید.

2- پیام خود را توسط دکمه‌های موجود تایپ کرده و دکمه OK را فشار دهید.

3- شماره تلفن مقصد (گیرنده) را وارد کرده و دکمه OK را فشار دهید.

پیام شما ارسال خواهد شد و پیغام موفق (Successful) روی گوشی شما نمایش داده می‌شود.

درصورت دریافت پیام توسط گیرنده،‌ گوشی شما با پخش آلارم و اعلام روی صفحه نمایش، تحویل موفق پیام (delivery) را به شما اعلام می‌کند.

درصورت دریافت پیام توسط گوشی شما،‌ دكمه "خواندن" پیام (read)‌ را فشار دهید. بدین ترتیب آخرین پیام دریافتی شما روی گوشی نمایش داده می‌شود.

تعرفه ارسال پیامك شبكه تلفن ثابت

- تلفن ثابت به ثابت (شهری)‌ یك پالس - تلفن ثابت به ثابت (بین شهری)‌ دو پالس - تلفن همراه به ثابت (شهری و بین‌شهری)‌طبق تعرفه تلفن همراه به زبان فارسی دو پالس و به زبان انگلیسی پنج پالس - تلفن ثابت به همراه (شهری و بین شهری)‌ دو پالس - تلفن ثابت به سایر كشورها (بین‌الملل)‌ پنج پالس و هزینه هرپالس مكالمه 44.07 ریال است.