اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات 50 معتاد از كمپ وحشت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نجات 50 معتاد از كمپ وحشت

جام جم آنلاین: یك شرور حرفه‌ای كه با راه‌اندازی كمپ غیرمجاز، افراد معتاد را شكنجه و از خانواده‌هایشان اخاذی می‌كرد، همراه چهار همدستش تحت تعقیب ماموران پایگاه نهم آگاهی تهران قرار گرفتند.

ماموران با حضور در این كمپ،50 مرد معتاد را كه زندانی شده بودند ، نجات دادند.

به گزارش «جام‌جم»، چندی پیش مردی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران علیه سه مرد به اتهام سرقت اموالش شكایت كرد.

شاكی گفت: روز حادثه در شهر ری سوار خودرویی شدم تا به قرچك ورامین بروم.در میانه راه راننده تغییر مسیر داد و دو سرنشین دیگر با چاقو و قمه مرا تهدید كرده و بشدت كتكم زدند و پس از سرقت اموالم، مرا از خودروی در حال حركت به بیرون پرت كرده و از محل دور شدند. با چهره‌نگاری رایانه‌ای از دزدان خشن، تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان آغاز شد.

 

ردپای دزد خشن در سرقت‌های سریالی

در مرحله بعدی، افراد دیگری نیز با حضور در مركز پلیس، شكایت‌های مشابهی را مطرح كردند. با تحقیق از این افراد و جمع‌بندی اطلاعات معلوم شد، تصویر یكی از دزدان تحت تعقیب پلیس با یك شرور و زورگیر به نام سعید مطابقت دارد بنابراین ماموران تصویر او را كه در آلبوم مجرمان حرفه‌ای در پلیس آگاهی ثبت شده بود، نشان شاكیان دادند كه آنها بلافاصله وی را یكی از سه سارق زورگیر معرفی كردند.

با مشخص شدن هویت متهم، پاتوق‌های احتمالی او زیرنظر گرفته شد تا این‌كه اوایل هفته یكی از شاكیان به پلیس خبر داد، سعید ـ شرور زورگیر ـ به یك كمپ ترك اعتیاد غیرمجاز در منطقه قوچ حصار شهرری رفت و آمد می‌كند.

 

كار آگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران با هماهنگی قضایی با بازپرس حسینی، رییس شعبه دوم دادسرای شهرری، همراه گروهی از ماموران كلانتری 172 عازم محل فوق شدند و آنجا را محاصره كردند. در بررسی اولیه از ساختمان كمپ معلوم شد، این مكان مجهز به تعدادی دوربین مداربسته است. به این ترتیب گروه‌های عملیاتی پلیس به طرز ماهرانه‌ای وارد ساختمان كمپ شدند.

 

ماموران در بررسی محل سوله‌ای را پیدا كرده و در بررسی آنجا ده‌ها سلاح سرد شامل چاقو، قمه و تبر كشف و ضبط كردند. ماموران در ادامه جستجوها، صدای ناله افرادی را از سوله دیگر در همان حوالی شنیدند و با ورود به آنجا، 50 مرد معتاد را كه زندانی شده بودند، نجات دادند.

افراد نجات یافته، شكنجه شده بودند

ماموران پس از رهایی این افراد، متوجه شدند، بیشتر آنها از سوی صاحبان كمپ بشدت شكنجه شده‌اند و آثار كبودی بر بدن آنها وجو د دارد. در مرحله بعدی مشخص شد این افراد دو تا شش ماه است كه در این مكان با شرایط بهداشتی نامناسب زندانی شده‌اند. به این ترتیب، تحقیق از افراد نجات یافته از كمپ آغاز شد.

 

یكی از آنها به پلیس گفت: به مواد مخدر (شیشه) اعتیاد دارم. خانواده‌ام به گمان این كه كمپ فوق دارای مجوز است، از مسوولان آنجا خواستند مرا برای ترك اعتیاد به كمپ منتقل كنند و برای این كار، سه ماه پیش سه مرد قوی هیكل در غیاب خانواده‌ام به زور وارد منزلمان شدند.

وی اضافه كرد: این افراد مرا بشدت كتك زده و به این كمپ كه مدیریت آن را دو مرد به نام‌های سعید و علیرضا به عهده داشتند، منتقل كردند. آن سه مرد قوی هیكل مرا به یك سوله انتقال دادند كه افراد معتاد دیگری نیز در آنجا نگهداری می‌شدند.

 

نجات یافته قدرت تكلم نداشت

مرد جوان با اشاره به نحوه شكنجه شدن خود در كمپ گفت: آنها هفته اول دست و پای مرا بستند و با چوبدستی و لوله كتكم زدند كه بی‌هوش شدم.

در حالی كه تحقیقات از افراد نجات یافته از كمپ ادامه داشت، ماموران متوجه شدند یكی از این افراد كه مرد میانسالی بود، آنقدر از سوی صاحبان كمپ شكنجه شده است كه قدرت حركت ندارد و نمی‌تواند صحبت كند و حتی از سایه خود نیز وحشت دارد. در ادامه خانواده این مرد شناسایی و به مركز پلیس احضار شدند.

فرزندان وی گفتند پدر معتادشان هنگام انتقال به كمپ، مشكل جسمی نداشته و از مسوولان كمپ به دلیل شكنجه وی شكایت دارند.

بنابراین گزارش، سعید ـ شرور حرفه‌ای ـ و همدستش علیرضا، صاحبان این كمپ همراه سه مرد شكنجه‌گر كه از محل حادثه گریخته بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. جستجوی ویژه پلیس برای دستگیری آنها آغاز شده است./جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
سوتی خنده و رقص برای ترك معتاد ان در كمپ خخخخخخخخ ببین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مطالبه مهریه، آخرین راه برای نجات از كتك های شوهر معتاد



 

 

 

مطالبه مهریه، آخرین راه برای نجات از كتك های شوهر معتاد

 

سرانجام دوستی خیابانی

مطالبه مهریه، آخرین راه برای نجات از كتك های شوهر معتاد         

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم معتاد است و مرا دوست ندارد ولی من عاشق او هستم و در حال حاضر برای اینكه در قبال گرفتن پولی از او، دیگر كتك نخورم، مهریه ۵۰۰ سكه ای ام را می خواهم.

زنی ۲۱ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه خود را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این زن جوان در حضور قاضی شعبه ۲۴۵ این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینكه حدود ۵ سال از زندگی مشتركمان می گذرد، گفت: شوهرم معتاد است و من دیگر نمی توانم این موضوع را تحمل كنم چرا كه او هر بار اعتیادش را ترك می كند و بار دیگر به آن روی می آورد.

وی با اشاره به اینكه شوهرم دست بزن نیز دارد، ادامه داد: هیچ جای بدنم از دست شوهرم سالم نیست ولی با این حال، حاضر نیستم از او جدا شوم چرا كه عاشق شوهرم هستم.

زن در خصوص نحوه آشنایی خود با شوهرش بیان كرد: ما با یكدیگر همسایه بودیم و بعد از ۶ ماه دوستی با هم ازدواج كردیم.

وی با اشاره به اینكه مهریه ام را می خواهم تا بتوانم راحت زندگی كنم، افزود: می خواهم مهریه ام را دریافت كنم تا دیگر با درخواست وجه، شوهرم مرا كتك نزند.

مرد ۲۴ ساله در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینكه شغل مناسبی برای پرداخت مهریه ۵۰۰ سكه ای همسرم ندارم، گفت: همسرم بسیار پرتوقع است و طی این ۵ سال او را تحمل كردم؛ من عاشق همسرم نیستم ولی حالا كه او مرا دوست دارد باید با این وضع كنار آمده و مهریه اش را ببخشد.

وی با اشاره به اینكه من در یك شركت قطعات كامپیوتری كار می كنم، ادامه داد: مهریه همسرم را نمی پردازم و او نیز اگر می خواهد تا من به این زندگی ادامه دهم، باید درخواست خود را پس گیرد.

زن بار دیگر در برابر قاضی این پرونده بیان كرد: مهریه حق من است و حتی حاضرم آن را به صورت اقساط از شوهرم دریافت كنم.

قاضی این شعبه با توجه به فیش حقوقی موجود مرد، او را به پرداخت مهریه زن محكوم كرد و به مرد گفت كه در صورت تمایل به پرداخت مهریه به صورت اقساط، باید درخواست تقسیط دهد....../تحلیل:فارس