اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات 137 مسافر از آتش سوزی هتل در مشهد



آتش سوزی در یک هتل در مشهد سبب محبوس شدن 137 زائر و مسافر در میان دود و آتش شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد روز یکشنبه در این خصوص به ایرنا گفت: برای مهار این آتش سوزی در بلوار طبرسی صبح امروز 60 آتش نشان به همراه 21 دستگاه خودور آتش نشانی به محل اعزام شدند.

مسعود ظهوریان کانون حریق را رختکن این ساختمان واقع درطبقه همکف آن اعلام وبیان کرد: با توجه به وجود پارچه و اقلام قابل اشتعال در این محل شعله های آتش به سرعت از پله ها به طبقه فوقانی در حال سرایت بود.

وی افزود: از آنجا که کل این مجموعه دچار دودگرفتگی سنگین شده بود مسافرین ساکن در ساختمان در طبقه فوقانی آن محبوس شده بودند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: آتش نشانان با تقسیم به دو گروه ضمن مهار آتش نسبت به انتقال مسافرین با استفاده از دستگاههای تنفسی و نردبان به بیرون از مجتمع اقدام کردند.

وی گفت: علت این حادثه که تلفات و خسارت جانی در پی نداشت در حال بررسی است.

هزار و 200 آتش نشان در 45 ایستگاه کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد به شهروندان خدمت می کنند. 

 

اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی دوباره در یکی از هتل های مشهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات 200 نفر از آتش سوزی برجی در مشهد


آتش سوزی در برجی در خیابان کوهسنگی مشهد مهار شد و 200 نفر نجات یافتند.

واحد مرکزی خبر: آتش سوزی در برجی در خیابان کوهسنگی مشهد مهار شد و 200 نفر نجات یافتند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد امروز به خبرنگار ما گفت: در پی وقوع آتش سوزی در این برج اقامتی – تجاری در حال ساخت حدود ساعت 15 امروز ، بیش از 40 مامور آتش نشانی از 6 ایستگاه مشهد با 14 خودروی سبک و سنگین و یک تانکر آبرسانی در محل حادثه حاضر شدند و همزمان با عملیات مهار آتش، 200 کارگر در حال کار در این ساختمان با استفاده از پله های اضطراری از میان دود و آتش نجات یافتند .

محمد رجایی آتش گرفتن مخزن نگهداری گازوئیل در طبقه منهای 5 این برج را علت اصلی حادثه اعلام کرد و افزود : شعله های آتش و دود ناشی از آن به سرعت در حال سرایت به طبقات بالا بود که با اقدام به موقع آتش نشانان از گسترش و سرایت آتش به بافت مسکونی مجاور و همچنین پارک کوهسنگی جلوگیری شد .

او گفت: دود گرفتگی شدید این آتش سوزی تا شعاع ده کیلومتری قابل مشاهده بود .

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد با بیان این که این حادثه خسارت جانی نداشت، افزود : با توجه به این که این برج در حال ساخت هنوز به مرحله نازک کاری نرسیده است خسارت مالی آن حدود 10 تا 20 میلیون تومان برآورد می شود.

به گفته رجایی عملیات لکه گیری در محل همچنان ادامه دارد .