اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات یک محکوم به اعدام از چوبه دار


مدیر زندان مرکزی اراک از رهایی یک زندانی از طناب دار، پس از تحمل 15 سال حبس خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: مدیر زندان مرکزی اراک از رهایی یک زندانی از طناب دار، پس از تحمل 15 سال حبس خبر داد.

حسین ونکی ˈ افزود: در نخستین روزهای سال جدید و همزمان با تولد دوباره طبیعت یک نفر از زندانیان زندان مرکزی شهرستان اراک با پیگیری مدیر و مددکاران این زندان و همکاری مسئولان قضایی استان مرکزی با گذشت شاکیان به زندگی دوباره برگشت.

وی ادامه داد: این زندانی به جرم قتل عمد به مدت 15 سال در زندان اراک زندانی بود و در آستانه اجرای حکم قصاص با رضایت خانواده مقتول از مرگ نجات یافت.

ونکی خاطر نشان کرد: مسئولان و مددکاران این زندان سال گذشته موفق به اخذ 13 مورد رضایت از اولیای دم شده اند.


ویدیو مرتبط :
پدری که فرزندش پای چوبه دار از اعدام نجات پیدا کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات جوان محکوم به اعدام پای چوبه دار


دادستان عمومی و انقلاب ساوه گفت: با رضایت اولیای دم، جوان 31 ساله که به جرم قتل به قصاص نفس محکوم شده بود، صبح امروز از طناب دار رهایی یافت.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب ساوه گفت: با رضایت اولیای دم، جوان 31 ساله که به جرم قتل به قصاص نفس محکوم شده بود، صبح امروز از طناب دار رهایی یافت.

حجت‌الله درودگر با بیان اینکه این قتل در تیرماه سال 92 رخ داد، افزود: قاتل برای سرقت به روستای آسیابک بند از توابع بخش مرکزی ساوه رفته بود که توسط اهالی دستگیر می‌شود.

وی بیان کرد: وی سپس اقدام به فرار می‌کند و یکی از جوانان روستا که برای دستگیری وی به دنبالش می‌رود با ضربات چاقو به قتل می‌رسد.

وی ادامه داد: در همین رابطه پرونده‌ای در شعبه اول دادگاه کیفری تشکیل و حکم اعدام وی صادر شد و در دیوان عالی کشور نیز به تایید رسید.

درودگر با بیان اینکه پس از طی مراحل قانونی حکم قصاص صادر شد، افزود: قرار بود امروز این حکم در روستای آسیابک بند محل وقوع جرم و در ملاء عام اجرا شود که با وساطت معتمدین و خیرین، این حکم به بخشش انجامید.

به گفته دادستان ساوه از بهمن‌ماه سال 93 تاکنون این چهارمین بخششی بود که اولیای دم در این شهرستان اعلام کردند.