اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات یک زن چینی از زیر آوار پس از ۶۷ ساعت


شمار تلفات زمین لرزه ای شدید که جنوب این کشور را چهار روز قبل لرزاند، روز پنجشنبه به 615 نفر رسید.

واحد مرکزی خبر: خبرگزاری رسمی چین اعلام کرد شمار تلفات زمین لرزه ای شدید که جنوب این کشور را چهار روز قبل لرزاند، روز پنجشنبه به 615 نفر رسید.

این در حالی است که 114 نفر دیگر همچنان مفقود هستند.

مقامات مسئول محلی اعلام کردند بالغ بر 3143 نفر در زمین لرزه شش و یک دهم درجه ای روز یکشنبه در استان یون‌نان زخمی شده اند.

شمار تلفات این زمین لرزه روز چهارشنبه به 589 نفر رسیده بود. در عین حال، گروه های امداد و نجات یک زن را پس از 67 ساعت از زیر آوار زنده بیرون کشیدند.

حدود ده هزار نظامی و صدها داوطلب برای بیرون کشیدن افرادی که زیر آوار گرفتار شده اند، به منطقه آسیب دیده از این زمین لرزه اعزام شده اند.


ویدیو مرتبط :
نجات یک پدر و دختر که 132 ساعت زیر آوار بودند | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن حامله و دو فرزندش از زیر آوار نجات یافتند



زن حامله و دو فرزندش از زیر آوار نجات یافتند

با گذشت نزدیك به ۴۰ ساعت از زلزله مهیب در شرق تركیه ، یك زن حامله به همراه دو فرزندش از زیر آوار نجات یافتند.

به گزارش منابع خبری تركیه ، ماموران امداد رسانی و نجات در منطقه در شهرستان "ارجیش" از توابع استان "وان" در شرق تركیه كه در زمین لرزه ۷/۲ ریشتری روز یكشنبه گذشته ، ویران شد، توانستند یك زن حامله را به همراه دو فرزندش از زیر آوار، زنده بیرون آورند.

ماموران كمك رسانی ، خانم "دریا جوشكون" ، دخترش " الیف" و پسرش "وزار" را كه نزدیك ۴۰ ساعت زیر آوار گرفتار شده بودند، ، زنده بیرون آوردند و به بیمارستان منتقل كردند.

زلزله استان وان صدها كشته و زخمی برجا گذاشته است..... / گزارش : جام جم آنلاین