اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات کوهنورد 47 ساله در ارتفاعات استان اصفهان



 
اخبار حوادث - نجات کوهنورد 47 ساله در ارتفاعات استان اصفهان

 نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر تیران و کرون (استان اصفهان) ،کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات دالانکوه را نجات دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تیران و کرون امروز گفت : این کوهنورد 47 ساله در ارتفاعات 2 هزار و 700متری کوههای دالانکوه بالای آبشار روستای کرد علیا سقوط کرده بود که بلافاصله تیم تخصصی 4 نفره با تجهیزات کامل امدادی و یک دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام شدند

صالحی افزود : این فرد که از ناحیه پا و کمر آسیب دیده است به مرکز درمانی منتقل شد.

دالانکوه از رشته کوه‌های زاگرس است که خط الراسی به طول تقریبی 60 کیلومتر دارد و در میان سه شهرستان تیران و کرونر، چادگان و فریدن قرار دارد. 

اخبار حوادث - واحد مرکزی خبر

 


ویدیو مرتبط :
کلیپ مانور امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات گروگان ۶۶ ساله از چنگال آدم ربایان در استان سیستان وبلوچستان



 

 

نجات گروگان ۶۶ ساله از چنگال آدم ربایان در استان سیستان وبلوچستان

پس از دو روز تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان مرد ۶۶ ساله ای که اسیر چنگال های دو آدم ربا شده بود نجات پیدا کرد.

 

سرهنگ محسن راک، فرمانده انتظامی شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت ۱۹ روز یکم شهریور ماه، فردی با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان نیک شهر اظهار داشت فردی به نام " عبدالحمید – الف "بردارش به نام " محمد مراد – الف " ۶۶ ساله را پس از اغفال، سوار خودروی خود کرده و به محل نامعلومی انتقال داده است.

وی افزود: برپایه این خبر بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در ادامه این بررسی ها مشخص شد آدم ربایان در تماسی تلفنی با خانواده وی اعلام داشتند به انگیزه مطالبه خون بهای چند تن از اعضای خانواده شان که در اثر سانحه رانندگی با فرد ربوده شده فوت كرده بودند، مبادرت به گروگانگیری کرده و برای رهائی گروگانشان باید مبلغ چهارصد میلیون تومان بپردازند.

سرهنگ راک درادامه تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و بکارگیری منابع اطلاعاتی خود نسبت به شناسائی محل اختفای آدم ربایان اقدام کردند.

وی افزود: ماموران در ادامه عملیات رهائی و با تنگ کردن عرصه بر آدم ربایان، آنان را وادار به تسلیم کرده و فرد ربوده شده را از چنگال آنان نجات دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیک شهر در خاتمه خاطر نشان کرد: آدم ربایان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند..../ایسنا