اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات چاق ترین زن ایرانی از مرگ حتمی(+عکس)



 اخبار اجتماعی - نجات چاق ترین زن ایرانی از مرگ حتمی

روز گذشته یک شهروند کرجی با اورژانس تماس گرفت و تقاضای کمک فوری کرد.

اما وقتی نیروهای اورژانس به بالین بیمار رسیدند با چاق ترین زن ایرانی مواجه شدند. به گفته این بیمار، چند ماه پیش که به روی باسکول رفته بود، ۲۰۰ کیلوگرم وزن داشته است اما در این مدت که خود را وزن نکرده نیز مقدار تقریبی ۴۰ کیلو به وزنش افزوده شده است.

تکنسین ها که توانایی خارج کردن این زن ۲۴۰ کیلویی از منزل را نداشتند، با آتش نشانی تماس گرفته و از آنها طلب کمک کردند. نیروهای آتش نشانی با حضور در صحنه و دیدن این زن ۲۴۰ کیلویی اعلام کردند که امکانات لازم جهت انتقال وی به آمبولانس را ندارند. سرانجام بعد از جدا کردن در خانه از چارچوب و به وسیله یک تخته فرش که چندین مرد قوی هیکل، اطراف آن را گرفته بودند، زن ۲۴۰ کیلویی از منزل خارج شد.

بعد از خروج این زن از خانه، مشخص شد که این خانم ۲۴۰ کیلویی در خودروی آمبولانس نیز جا نمی شود بنابراین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد و وی را به بیمارستان شریعتی کرج منتقل کردند.

به علت شرایط نامساعد این زن ۲۴۰ کیلویی، وی ساعتی قبل با اتوبوس آمبولانس به اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) در تهران منتقل و بستری شد.
 

اخبار,اخبارحوادث,نجات چاق ترین زن ایرانی از مرگ حتمی

اخباراجتماعی - فارس


ویدیو مرتبط :
نجات زن از مرگ حتمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات چاق ترین زن ایرانی از مرگ +عکس


نیروهای اورژانس کرج توانستند به زحمت زن 240 کیلوگرمی که به علت مشکلات تنفسی در حال مرگ بود را نجات دهند.

خبرگزاری فارس: روز گذشته یک شهروند کرجی با اورژانس تماس گرفت و تقاضای کمک فوری کرد.

اما وقتی نیروهای اورژانس به بالین بیمار رسیدند با چاق ترین زن ایرانی مواجه شدند.

به گفته این بیمار، چند ماه پیش که به روی باسکول رفته بود، 200 کیلوگرم وزن داشته است اما در این مدت که خود را وزن نکرده نیز مقدار تقریبی 40 کیلو به وزنش افزوده شده است.

نجات چاق ترین زن ایرانی از مرگ

تکنسین ها که توانایی خارج کردن این زن 240 کیلویی از منزل را نداشتند، با آتش نشانی تماس گرفته و از آنها طلب کمک کردند.

نیروهای آتش نشانی با حضور در صحنه و دیدن این زن 240 کیلویی اعلام کردند که امکانات لازم جهت انتقال وی به آمبولانس را ندارند.

سرانجام بعد از جدا کردن در خانه از چارچوب و به وسیله یک تخته فرش که چندین مرد قوی هیکل، اطراف آن را گرفته بودند، زن 240 کیلویی از منزل خارج شد.

بعد از خروج این زن از خانه، مشخص شد که این خانم 240 کیلویی در خودروی آمبولانس نیز جا نمی شود بنابراین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد و وی را به بیمارستان شریعتی کرج منتقل کردند.

به علت شرایط نامساعد این زن 240 کیلویی، وی ساعتی قبل با اتوبوس آمبولانس به اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) در تهران منتقل و بستری شد.