اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات معجزه آسای نوزاد پس از غوطه‌ور شدن در روغن داغ +تصاویر(+16)



در اینجا شما داستان فردی را می‌خوانید که هنگام نوزادی از ظرف روغن داد به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،در اینجا شما داستان فردی را می‌خوانید که هنگام نوزادی از ظرف روغن داد به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز


رویز در حالی که مشغول بازی در آشپزخانه بود، ظرف بزرگ پر از روغن داغ را ندانسته به سمت خود کشید و این چنین، این حادثه ناگوار رخ داد.

درنتیجه این سوختگی شدید این نوزاد یک سال و 4 ماهه در سال 1981 دچار 60 درصد سوختگی شد.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز


پزشکان معتقد بودند جراحت‌های وی آنقدر شدید است که او جان سالم به در نخواه برد اما هنگامی که تحت نظر پزشکان دانشگاه یوتاه بود به طرز معجزه‌آسای و در کمال ناباوری نجات یافت.

این نوزاد بعد از 58  عمل در 25 سال توانست به زندگی عادی خود بازگردد. در سنین مختلف جراحی‌های متفاوتی داشت که رسیدن به نتایج مطلوب برای او مدت‌ها به طول انجامید. مثلا در سن 18 سالگی موهای بلند درآورد اما در نهایت او توانست پس از سختی زیاد یک زندگی نسبتا عادی را تجربه کند.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز

 

اخبار حوادث - باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
نجات معجزه آسای نوزاد از دریا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات معجزه آسای کارگر 50 ساله، پس از سقوط به داخل چاه 12 متری + تصاویر



کارگر 50 ساله ای که به عمق 12 متری چاه خشک سقوط کرده بود توسط آتش نشانان نجات یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر سقوط یک نفر به داخل چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 62 و گروه امداد و نجات 5 را بصورت همزمان در ساعت 17:24 دقیقه عصر دیروزبه محله شادآباد، خیابان 17 شهریور رهسپار کرد.

حجت الله قاسمی رئیس ایستگاه 62 آتش نشانی که از لحظات اولیه بهمراه آتش نشانان در محل حادثه حضور یافته بوددر این باره گفت: فردی به نام رضا یوسف تبعه افغان(حدودا 50 ساله) از کارگران یک ساختمان در حال احداث بر اثر بی احتیاطی به داخل چاهی خشک به عمق حدود 12 متر سقوط کرده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با بکار گیری تجهیزات تخصصی نجات عملیات خود را آغاز کرده و این کارگر مصدوم را با احتیاط کامل و در کمترین زمان ممکن از داخل چاه بیرون آوردند.

وی اضافه کرد: این کارگرافغانی که از ناحیه کمر و پا دچار آسیب دیدگی شده بود جهت معاینات پزشکی به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده و به مرکز درمانی منتقل شد.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث  روز

 

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث  روز

 

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث  روز

 

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث  روز

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر  نگاران