اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات عجیب کودک هنگام سقوط از آسمانخراش


یك كودك شش ساله چینی از طبقه پانزدهم یك آسمانخراش در شهر شانگهای سقوط كرد و به طرز معجره آسایی نجات یافت .

یك كودك شش ساله چینی از طبقه پانزدهم یك آسمانخراش در شهر شانگهای سقوط كرد و به طرز معجره آسایی نجات یافت .

این حادثه زمانی رخ داد كه آن كودك برای خداحافظی از پدر و مادرش كه برای خرید به بازار می رفتند،  وارد بالكن آپارتمان واقع در طبق پانزدهم آسمانخراش محل زندگی شان رفت و قصد داشت بالای یك صندلی برود كه تعادل خود را از دست داد و از آنجا به پایین سقوط كرد .

 مردمی كه شاهد این حادثه بودند و با مشاهده سقوط این طفل نفس در سینه هایشان حبس شد.



ویدیو مرتبط :
نجات دادن کودک سقوط کرده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط ستون برق بر روی خودرو در کرج/ نجات جان 8 کودک در حادثه آتش سوزی



مدیر روابط عومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از سقوط ستون برق بر روی خودروی پراید خبر داد و افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید جواد موسوی با اعلام این خبر، محل وقوع حادثه را خیابان مظاهری کرج ذکر و عنوان کرد: سقوط این ستون به احتمال، بر اثر وزش باد شدید بوده است.


این مسئول اضافه کرد: دراین حادثه به کسی آسیب وارد نشد و ماموران آتش نشانی پس از ایمن سازی محل ، رفع مشکل را به ماموران شرکت برق واگذار کردند.


مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در ادامه سخنان خود اعلام کرد: که یک مهد کودک در منطقه رجایی شهر کرج دچار آتش سوزی شد که نجات جان هشت کودک نتیجه تلاش آتش نشانان در این حادثه بود.


موسوی در تشریح چگونگی وقوع حادثه مذکور گفت: این حادثه ساعت 9:29 امروز در اتاق بازی این مهد کودک رخ داد که خوشبختانه به کسی آسیب وارد نشد.


این مسئول افزود: با تلاش آتش نشانان و همکاری کارکنان این مهد کودک، کودکان قبل از گسترش آتش به خارج از محل انتقل یافتند.


مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اضافه کرد: ماموران آتش نشانی با حضور در این محل، آتش را خاموش و از سرایت آن به مکان های اطراف جلوگیری کردند.


موسوی در زمینه خسارت های وارده اظهار داشت: این حادثه با خساراتی همراه شد که برآورد میزان خسارت و علت آتش سوزی در دست بررسی است.

 

  اخبار حوادث  -  خبر  آنلاین