اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات زن سالخورده از چاه پس از ‌4 روز + عکس



زن شصت ساله که در جریان تخریب چاه خانه‌اش در شهرستان ملایر به عمق هفت متری آن سقوط کرده بود، پس از چهار روز به‌طور معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان ملایر در این باره به جام جم گفت: ساعت 16 و 42 دقیقه هفدهم فروردین امسال مردی با سامانه 125 آتش نشانی این شهر تماس گرفت و برای نجات مادر شصت ساله اش که به داخل چاه خانه شان سقوط کرده بود، کمک خواست. دو گروه از آتش نشان برای نجات این زن به خانه ویلایی او در خیابان قائم مقام این شهر اعزام شدند.

وحید جوادی ادامه داد: با تحقیق اولیه از این مرد معلوم شد اوچند بار با خانه مادرش که به تنهایی زندگی می کرده تماس گرفته اما کسی پاسخگو نبوده تا این که تصمیم گرفته برای بررسی موضوع به آنجا برود اما هر چه زنگ در خانه را به صدا در آورده، کسی در را باز نکرده است. او وارد خانه شده و پس از جستجو مشاهده کرده چاه زیر اتاق نشیمن تخریب شده و مادر سالخورده اش به درون آن افتاده است.

وی یادآور شد: با حضور آتش نشانان، آنها ابتدا به ایمن سازی محل پرداختند تا از ریزش بیشتر دهانه چاه جلوگیری کنند، بعد از آن یکی از امدادگران وارد عمق هفت متری چاه شد و توانست زن شصت ساله را که به طور معجزه آسایی در جریان این سقوط زنده مانده بود و فقط جراحات سطحی روی بدنش مشاهده می شد، نجات داده و از آنجا خارج کند. این زن سپس تحویل امدادگران اورژانس شد.

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث ملایر


مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: در صحبت های اولیه این زن معلوم شد او روز حادثه در حال خارج شدن از اتاق نشیمن بوده که ناگهان چاه فاضلابی که سال ها پیش زیر ساختمان بنا شده بوده، فرو ریخته و او به درون آن سقوط کرده است. این زن چهار روز بدون آب و غذا با مرگ جدال می کرد که با عملیات آتش نشانان از مرگ نجات یافت. زمانی که از این حادثه مطلع شدیم و برای نجات زن سالخورده وارد عمل شدیم، گمان نمی کردیم او زنده باشد.

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث ملایر

 
جوادی گفت: بررسی کارشناسان آتش نشانی از محل نشان می داد به دلیل قدیمی بودن و ریزش چاه این حادثه رخ داده بود و وضع زن نجات یافته از سوی پزشکان رضایت بخش اعلام شده است.


  اخبار  حوادث  - جام جم 


ویدیو مرتبط :
نجات زن سالخورده به دست جوان ناشناس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط به چاه حین شستن ظروف/ زن خانه‌دار به شکل معجزه‌آسایی نجات یافت+عکس




 اخبار حوادث - سقوط به چاه حین شستن ظروف/ زن خانه‌دار به شکل معجزه‌آسایی نجات یافت+عکس

زن ٣٥‌ساله‌ای به‌علت فروکش‌کردن چاه ‌فاضلاب در زیر سینگ ظرفشویی به داخل چاه سقوط کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، حوالی ساعت 14 روز جمعه هیجدهم مهر ، در پی تماس مردمی با سامانه 125 مبنی ‌بر سقوط فرد به درون چاه ، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره 6 ‌را به‌محل حادثه واقع ‌در خیابان١٧ شهریور اعزام کرد.

اخبار,اخبارحوادث,سقوط به چاه

 

بر پایه این خبر و به گفته مدیر منطقه سه عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ، در این حادثه هنگامی که خانمی 35 ساله در حال شستن ظروف در آشپزخانه منزل خود بود، چاه آشپزخانه در زیر سینگ ظرفشوئی ریزش و خانم جوان به داخل چاه ی به عمق تقریبی 6 متر سقوط می کند .

آتش پاد سوم " ابوالفضل تیموری " با بیان اینکه نجاتگران آتش نشانی در اقدامی به موقع فرد حادثه دیده را از داخل چاه به سطح زمین انتقال دادند، بیان کرد: خوشبختانه این خانم به‌طور معجزه‌آسایی در کمر چاه گیرکرده بود که همین امر وی را از آسیب جدی و مرگ نجات داد .

گفتنی است فرد حادثه دیده پس‌از عملیات نجات به‌عوامل اورژانس‌ حاضر در محل تحویل داده شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران