اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات زن از دست راننده شیطان صفت



زن جوان وقتی پی به نیت شوم راننده شیطان صفت برد، خود را از خودرو به بیرون پرت کرد و سرنخ دستگیری متهم فراری را به پلیس داد.

به گزارش جام جم، هفته گذشته زن جوانی در حالی که صورتش زخمی بود، سراسیمه پا به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران گذاشت و از مردی به اتهام آدم ربایی شکایت کرد.

شاکی به افسر پرونده گفت: روز حادثه در حال بازگشت به خانه ام بودم. هر چه منتظر تاکسی و اتوبوس شدم بی فایده بود. به دلیل عجله ای که داشتم به محض آن که یک خودروی پراید مقابلم توقف کرد ، مقصدم را به راننده گفتم و سوار شدم. در میانه راه، راننده به بهانه این که در خیابان تصادف شده و می خواهد از راه دیگری مرا به مقصدم برساند، تغییر مسیر داد. هنوز مسافتی طی نکرده بود که متوجه شدم او از مسیر اصلی خارج شده و به سمت بیرون از شهر حرکت می کند.

وی ادامه داد: از راننده خواستم خودرو را متوقف کند که توجهی نکرد و با چاقویی که همراه داشت مرا به مرگ تهدید کرد. همان زمان متوجه شدم او نیت پلیدی در سر دارد بنابراین با او درگیر شدم و زمانی که بسرعت در حرکت بود، در خودرو را باز کرده و به بیرون پریدم. در همین زمان با رسیدن یک راننده عبوری موضوع را به وی گفتم و او مرا تا مرکز پلیس رساند. اکنون از متهم فراری شکایت دارم.

 

هنگام دور شدن راننده توانستم چند شماره از پلاک خودرو را یادداشت کنم.با اطلاعات به دست آمده از شاکی و چهره نگاری از متهم فراری، جستجو برای دستگیری وی آغاز شد تا این که ماموران چند روز پیش به سرنخ هایی دست یافتند و توانستند متهم فراری را هنگام تردد با خودرویش در یکی از محله های شهر تهران شناسایی و دستگیر کنند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و ابتدا اظهارات متناقضی را بیان کرد اما در ادامه تحقیقات، زمانی که در مواجهه حضوری با شاکی قرار گرفت، لب به اعتراف گشود و گفت: با مشاهده شاکی که تنها و منتظر تاکسی بود، وسوسه شدم او را به عنوان مسافر سوار کنم و با انتقال به خارج از شهر او را مورد آزار و اذیت قرار دهم و اموالش را سرقت کنم.

با صدور قرار قانونی برای متهم، وی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایم احتمالی اش ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
نجات یک زن از خودکشی توسط راننده اتوبوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات زن میانسال از دام راننده شیطان‌ صفت



راننده خودروی پراید که زنی را با انگیزه سیاه ربوده بود، قبل از اجرای نقشه‌اش دستگیر شد.

به گزارش جام جم، ساعت 20 و 30 دقیقه سه شنبه ماموران پلیس گشت چیتگر در یکی از فرعی های پارک به رفتار سرنشینان یک دستگاه پراید سفید مشکوک شده و به بررسی موضوع پرداختند.

پس از توقف پراید، زن میانسال به ماموران گفت راننده پراید او را ربوده و قصد آزار و اذیتش را دارد. با دستگیری راننده 35 ساله و تشکیل پرونده، متهم و شاکی صبح دیروز مقابل بازپرس جنایی قرار گرفتند.

زن 40 ساله در شکایتش مدعی شد دو روز قبل برای پیدا کردن کار از تبریز به خانه یکی از اقوام در کرج آمدم. هنگام بازگشت به خانه سوار خودروی آژانسی شده و به سمت پلیس راه حصارک رفتم اما راننده مرا به اشتباه به کمال آباد برد. آنجا پیاده و سوار خودروی پرایدی شدم اما راننده مرا به چیتگر برد و قصد آزار و اذیتم را داشت که قبل از این که موفق شود ماموران به کمکم آمدند.

در ادامه مرد 35 ساله با اعتراف به ربودن زن میانسال گفت: در حال مسافرکشی در کمال آباد بودم که متوجه زن جوان شدم. وقتی فهمیدم او غریب است و مسیر را نمی شناسد، وسوسه شدم او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار دهم. به همین دلیل او را به چیتگر بردم که ماموران سر رسیدند و مرا دستگیر کردند. متاهل هستم و با این کار زندگی ام از هم پاشید و آبرویم رفت.

با اعترافات متهم، وی با دستور محسن مدیرروستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی، به اتهام آدم ربایی بازداشت شد و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 اخبار  حوادث  -  جام  جم