اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات جان 3600 مسافر در نوروز امسال


مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمرگفت: از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی تا ساعت ۹ صبح امروز، امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر به 91هزار تن از مسافران نوروزی امدادرسانی کرده و موفق به نجات جان 3600 تن از هموطنان شدند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمرگفت: از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی تا ساعت ۹ صبح امروز، امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر به 91هزار تن از مسافران نوروزی امدادرسانی کرده و موفق به نجات جان 3600 تن از هموطنان شدند.

سید مصطفی مرتضوی، با اعلام گزارش عملیات و خدمات امداد و نجات از آغاز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی تا ساعت ۹ صبح امروز دوازدهم فروردین ماه، اظهار کرد: در این مدت از میان 4600 عملیات و خدمات، 2600 مورد عملیات و 2000 مورد خدمات بوده است.

وی ادامه داد: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر به 91هزار مسافر نوروزی امدادرسانی کرده و 63هزار نفر نیز اسکان داده شدند.

مدیرروابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر بیان کرد: در این مدت 27هزار نفر به صورت سرپایی درمان شدند. هم چنین 2300 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و 420 خودرو نیز رهاسازی شدند.


ویدیو مرتبط :
نجات جان مسافر مترو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات جان 60 مسافر پرواز یاسوج – تهران



اخبار ,اخبار حوادث ,سقوط هواپیما

 

اخبار حوادث - نجات جان 60 مسافر پرواز یاسوج – تهران
مهارت خلبان در جلوگیری از سقوط هواپیما

مهارت خلبان موجب نجات جان 60 مسافر پرواز «یاسوج – تهران» شد.

مدیرفرودگاه یاسوج گفت: تنها چند دقیقه بعد ازپرواز شماره 3205 صبح امروز یاسوج - تهران و دقیقا در ارتفاعات دنا، خلبان متوجه نقص فنی و از کار افتادن موتور سمت راست هواپیما شد.

فخرالدین هاشمی افزود: مهارت و درایت خاص کاپیتان حجت الله فولادی در برگرداندن و نشاندن هواپیما در فرودگاه یاسوج، موجب شد، همه مسافران صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

اخبار حوادث - واحد مرکزی خبر