اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات بچه شیر سرگردان در تهران



 

نجات بچه شیر سرگردان در تهران

 

فارس:به گزارش پایگاه خبری 125، شهروندی که ساعت 1:22 دقیقه بامداد امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت خروجی هنگام متوجه حضور این توله شیر در فضای سبز حاشیه بزرگراه شده بود در تماس با سامانه 125 ضمن اطلاع رسانی خواستار حضور سریع آتش نشانان برای گرفتن این حیوان و انتقال آن شد.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر پیدا شدن این بچه شیر بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 57 را روانه محل اعلام شده کرد.

امیر مهدیانی مدیر منطقه 3 عملیات آتش نشانی تهران با اشاره به حضور این حیوان درحاشیه بزرگراه و امکان تلف شدن آن در برخورد با خودروها گفت: آتش نشانان با سرعت عمل خود از این برخورد احتمالی پیشگیری کردند و موفق شدند این توله شیر را گرفته و به ایستگاه خود منتقل کنند تا به مرکز نگهداری حیوانات انتقال داده شود.

وی افزود: حرکات این بچه شیر نشان می‌دهد که این حیوان دست آموز است.... / farsnews.com


ویدیو مرتبط :
نجات بچه توسط شیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسه بچه شیر در خیابان‌های تهران + تصاویر


پیدا شدن یک قلاده بچه شیر در مناطق شهری شمال شرق تهران در نخستین ساعات بامداد امروز تعجب شهروندان را برانگیخت و با نگرانی از آتش نشانی کمک خواستند.

پیدا شدن یک قلاده بچه شیر در مناطق شهری شمال شرق تهران در نخستین ساعات بامداد امروز تعجب شهروندان را برانگیخت و با نگرانی از آتش نشانی کمک خواستند.

شهروندی که ساعت 1:22 دقیقه بامداد روز سه‌شنبه در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت، خیابان هنگام متوجه حضور این توله شیر در فضای سبز حاشیه بزرگراه شده بود در تماس با سامانه 125 ضمن اطلاع رسانی خواستار حضور سریع آتش نشانان برای گرفتن این حیوان و انتقال آن شد.