اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتیجه اولین بازجویی از مظنون انفجارهای بوستون



بازجویی از مظنون انفجارهای بوستون

نتیجه اولین بازجویی از مظنون انفجارهای بوستون

ماموران اف بی آی موفق شدند برای اولین بار از تنها بازمانده مظنون انفجارهای بوستون بازجویی کنند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وب سایت شبکه تلویزیونی سی ان ان ماموران اف بی آی اعلام کردند جوهر سارنایف یکی از دو مظنون انفجارهای بوستون که هم اینک در بیمارستان بستری است در اولین بازجویی خود گفته است با هیچ گروه خارجی در ارتباط نبوده است. 

وب سایت خبری سی ان ان دیشب در خبری اعلام کرد این جوان آمریکایی 19 ساله چچنی تبار خودش خواسته است تا با مقامات امنیتی مربوطه در تماس باشد./خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
کشته شدن اولین مظنون بمب گذاری بوستون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظنون شماره ۲ انفجارهای بوستون بازداشت شد/اوباما: سوالات زیادی درباره...



انفجارهای دو ماراتن در بوستون

مظنون شماره ۲ انفجارهای بوستون بازداشت شد

پلیس فدرال امریکا موفق شد مظنون شماره 2 انفجارهای دو ماراتن در بوستون را دستگیر کند اما او تیر خورده و به شدت زخمی است و هم اکنون در بیمارستان به سر می برد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از واحدمرکزی خبر مظنون شماره دو انفجارهای بوستون در جریان تیراندازی پلیس مجروح شده است در وضعیتی بحرانی به بیمارستان منتقل شد.

تعقیب مظنون شماره دو انفجارهای بوستون با دستگیری وی به پایان رسید. حال وی وخیم گزارش شده است. مظنون شماره دو در حالی که در قایقی که در حیاط یک خانه نگهداری می شد، پنهان شده بود، دستگیر شد. 

محاصره این مظنون نوزده ساله یک ساعت به طول انجامید و در نهایت پلیس موفق شد پس از تیراندازی که به مجروح شدن وی منجر شد، متهم را دستگیر کند. برادر بیست و شش ساله وی قبلا در جریان درگیری با پلیس کشته شده بود. تاکنون سه نفر در رابطه با انفجارهای بوستون دستگیر و بازجویی شده اند. دو متهم اصلی سوء قصد بوستون که چچنی بودند،در سال دو هزار و یک به همراه خانواده شان از داغستان به آمریکا مهاجرت کرده بودند. 

حال مظنون دوم وخیم است / اوباما: سوالات زیادی درباره مظنون دوم وجود دارد

پلیس فدرال آمریکا دقایقی پس از دستگیری مظنون دوم در حوالی ماساچوست اعلام کرد که او در بیمارستان بستری است اما حال او وخیم است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از شبکه تلویزیونی انگلیسی بی بی سی مظنون دوم بمب گذاری بوستون جوهر سارنایف که پیشتر زوخار تسارنایف معرفی شده بود ، در حالیکه زخمی شده و خونریزی داشته بازداشت و به بیمارستان منتقل شده است.

پلیس گفته است که از تعقیب رد خود او توانسته است محل اختفای او در زیر یک قایق در حوالی ماساچوست را پیدا کرده و او را دستگیر کند.

خبرنگار بی بی سی در ماساچوست آمریکا در گزارش خود گفت هنوز کسی نمی داند حال او چقدر وخیم است آیا او زنده می ماند یا نه اما اگر بمیرد سوالات بسیاری را با خود دفن خواهد کرد چرا که هیچگاه نخواهیم فهمید که انگیزه او از این اقدام چه چیزی بوده است؟ آیا اسلام انگیزه او بوده ؟ آیا گروه های جهادی در این انفجارها به او دستوراتی داده بودند یا اینکه این اقدام کاملا با انگیزه های شخصی دو برادر صورت گرفته است.

در همین حال به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، در پی دستگیری مظنون دوم بمب‌گذاری در بوستون،‌باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا گفت هنوز سوال‌های بسیاری بی‌پاسخ مانده است.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا پس از بازداشت مظنون دوم درخصوص انفجارهای بوستون ، در یک کنفرانس خبری گفت همچنان پرسشهایی در این باره که آیا مظنون دوم کمکهایی دریافت کرده است یا خیر مطرح است ؟/خبرآنلاین