اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتیجه آرای مجلس به استیضاح وزیر راه


نمایندگان مجلس پس از استیضاح عباس آخوندی مجددا اجازه دادند وزیر راه به راهش ادامه دهد.

خبرگزاری تسنیم: جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی به بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اختصاص داشت و بهارستان‌نشینان پس از استماع سخنان نمایندگان موافق و مخالف استیضاح، در نهایت مجددا به آخوندی اعتماد کردند.

عباس آخوندی در جلسه امروز با 72  رأی موافق،  175 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع (به استیضاح و عدم رأی اعتماد) توانست اعتماد دوباره وکلای ملت را برای صدارت بر وزارت راه و شهرسازی کسب کند.

آخوندی سومین وزیر کابینه دولت یازدهم بود که در عرصه محک مجدد نمایندگان مجلس قرار گرفت.

پیش از این رضا فرجی‌دانا وزیر سابق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در صحن مجلس نهم استیضاح شد و از صدارت این وزارتخانه کنار گذاشته شد اما علی اصغر فانی با اینکه استیضاح شد اما توانست مجددا اعتماد مجلس را بگیرد.


ویدیو مرتبط :
سخنان رئیس مجلس در جلسه استیضاح وزیر كار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتیجه آرای مجلس به وزیر پیشنهادی روحانی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز (یکشنبه) مجلس باز هم برای سومین بار به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت حسن روحانی رای اعتماد ندادند.

خبرگزاری ایسنا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز (یکشنبه) مجلس باز هم برای سومین بار به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت حسن روحانی رای اعتماد ندادند.

 نصرالله سجادی با 124 رای موافق، 107 رای مخالف و 22 رای ممتنع از مجموع 253 نماینده حاضر موفق به کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی نشد.

در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، سید محمد بیاتیان، نماینده بیجار، زهره طبیب‌زاده نوری، نماینده تهران، نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه، فاطمه رهبر، نماینده تهران به عنوان مخالفین و اسماعیل جلیلی، نماینده مسجد سلیمان، سید شریف حسینی، نماینده اهواز، پیرموذن، نماینده اردبیل به عنوان موافق وزیر پیشنهادی ورز سخنرانی کردند.

پیش از اظهارات موافقین و مخالفین حسن روحانی رییس جمهور به دفاع از نصرالله سجادی پرداخت.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز مهمترین برنامه‌های خود برای تصدی وزارت این وزارتخانه را برای نمایندگان تشریح کرد.

پیش از این نیز مسعود سلطانی‌فر و رضا صالحی امیری به عنوان وزرای پیشنهادی ورزش و جوانان موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نشده بودند.