اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج پذیرشهای بدون آزمون دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود



اخبار ,اخبار دانشگاه ,پذیرشهای بدون آزمون دانشگاه آزاد

 

اخبار دانشگاه - نتایج پذیرشهای بدون آزمون دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام کرد که نتایج پذیرشهای بدون آزمون این دانشگاه در دوره کارشناسی پیوسته و ناپیوسته امروز منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی علوی فاضل، گفت: نتایج نهایی پذیرشهای بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته امروز دوشنبه در سامانه www.azmoon.com اعلام می شود.

وی ادامه داد: در این دوره 140 هزار نفر پذیرفته خواهند شد كه می بایست در زمان مقرر به واحدهای پذیرفته شده مراجعه كنند و پذیرفته شدگان 48 ساعت پس از اعلام نتایج لازم است به واحدهای پذیرفته شده مراجعه كنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام عبارتند از كارت ملی به علاوه تصویر آن، شناسنامه و تصویر آن، 6 قطعه عكس 4 × 3 با پشت زمینه سفید و مدركی كه نظام وظیفه آقایان را  مشخص كند، مدرك تحصیلی كاردانی برای كارشناسی ناپیوسته و مدرك پیش دانشگاهی برای كارشناسی پیوسته.
اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
آزمون EPT , آزمون زبان دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نتایج ظرفیت تکمیلی آزمون ارشد دانشگاه آزاد



 

 

 

آزمون ارشد دانشگاه آزاد

 

 

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 89 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، کارنامه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 89 این دانشگاه از ساعت 18 امروز در پایگاه اینترنتی اعلام نتایج به نشانی www.azmoon.com قابل مشاهده است.

داوطلبان می‏توانند با مراجعه به این پایگاه با ارائه مشخصات داوطلبی، کارنامه خود را مشاهده کنند.

پذیرفته شدگان این مرحله می‏توانند چهارشنبه و پنج شنبه چهارم و پنجم اسفند جهت ثبت نام به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند..../تحلیل:عصرایران