اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج نهایی کنکور 92 فردا اعلام می‌شود



اعلام نتایج نهایی کنکور 92,نتایج نهایی آزمون سراسری سال 92

نتایج نهایی کنکور 92 فردا اعلام می‌شود

نتایج نهایی آزمون سراسری سال 92 فردا پنجشنبه 21 شهریورماه اعلام می‌شود.

به گزارش  فارس، نتایج نهایی آزمون سراسری سال 92، فردا پنجشنبه 21 شهیرور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود.
بنابراین گزارش؛تا آخرین مهلت در‌ نظر گرفته شده برای انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور 92، تعداد 661 هزار و 637 نفر از داوطلبان نسبت به تکمیل فرم الکترونیکی انتخاب رشته خود اقدام کردند.

 به عبارت دیگر 71 و 57 دهم درصد از مجازین به انتخاب رشته، با توجه به رتبه به اعلام شده در نتایج اولیه انتخاب رشته کرده‌اند.
شایان ذکر است پذیرفته‌شدگان ضروری است پس از اطلاع از نتیجه نهایی آزمون، به سایت دانشگاه مورد پذیرش مراجعه و با توجه به برنامه زمانی در نظر گرفته شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
اعلام نتایج اهلیت متقاضیان خرید سرخابی ها؛ فردا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فردا، اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد



 

 

 

فردا، اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد

 

 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان قطعی اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۸۹ گفت: تلاش می کنیم نتایج نهایی این آزمون را فردا چهارشنبه سوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار دهیم.

محمد حسین سرورالدین افزود: داوطلبان می توانند برای اطلاع از نتایج از روز چهارشنبه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

ابراهیم خدایی معاون سازمان سنجش آموزش کشور نیز  درباره آزمون کارشناسی ارشد گفت: ۲۱۳ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۸۹ مجاز به انتخاب رشته شده بودند که با احتساب متقاضیانی که در دو رشته شرکت کرده بودند، بالغ بر ۲۲۲ هزار نفر در آزمون مجاز شدند.

وی اظهار داشت: از تعداد کل مجازین آزمون اسامی ۵۰ هزار نفر به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام می شود که با احتساب استعدادهای درخشانی که با تأیید سازمان سنجش معرفی می شوند، این تعداد به بیش از ۵۵ هزار نفر خواهد رسید.

خدایی نسبت جنسیتی مجازین در این آزمون را تقریبا ۵۰ به ۵۰ عنوان کرد.

 امتحانات ۱۳۹ کد رشته امتحانی آزمون کارشناسی ارشد صبح و بعدازظهر روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه ۱۳۸۸ برگزار شد...../تحلیل:مهر