اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های خاص کنکور اعلام شد



نتایج معرفی شدگان کنکور92,اعلام ظرفیت رشته های خاص کنکور,ظرفیت رشته های خاص کنکور

نتایج معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های خاص کنکور اعلام شد

فهرست اسامی 14 هزار پذیرفته شده رشته های دارای شرایط خاص کنکور 92 اعلام شد.

به گزارش  مهر، فهرست اسامی تعداد 14 هزار و 397 معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی آزمون سراسری 92 در سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

از این تعداد پذیرفته شده نهایی، 5 هزار و 286 نفر زن و 9 هزار و 111 نفر مرد هستند.
تمام معرفی شدگان لازم است به منظور شرکت در مراحل مصاحبه، معاینه همچنین سایر مراحل مختلف گزینش، بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده در اطلاعیه مذکور اعلام کنند.
عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف است./مهر


ویدیو مرتبط :
نتایج تکمیل ظرفیت مقطع دکترای تخصصی دی ماه اعلام میشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز مصاحبه معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت کنکور از فردا/اعلام نتایج نهایی نیمه دوم شهریور



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آغاز مصاحبه معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت کنکور از فردا/اعلام نتایج نهایی نیمه دوم شهریور

سازمان ‌سنجش ‌آموزش کشور مراحل مصاحبه و نحوه گزینش معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ رشته‌های خاص كنكور 91 را اعلام کرد.

به دنبال اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت رشته‌های خاص كنكور 91، برنامه زمانی شركت در مراحل مصاحبه و گزینش این رشته‌ها در سازمان سنجش به نشانی www.Sanjesh.org درج شده است كه طی آن زمان مصاحبه بسته به رشته و دانشگاه از سه‌شنبه 7 شهریور آغاز می‌شود و تا نیمه شهریور ادامه خواهد داشت.

بر این اساس، در گزینش نهایی هر رشته منحصراً كسانی قبول اعلام خواهند شد كه در مصاحبه و یا سایر مراحل گزینش به شرح برنامه زمانی مندرج در این اطلاعیه شركت نموده و در این مرحله موفق شده باشند و صلاحیت عمومی آنان نیز توسط هیات مركزی گزینش موسسه ذیربط تائید شده و ضوابط انتخاب رشته فوق را رعایت نموده، همچنین حد نصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را نیز كسب نمایند، لازم به توضیح است كه اسامی پذیرفته شدگان نهائی این دانشگاهها به همراه نتایج سایر رشته‌های متمركز آزمون سراسری در نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد.

همچنین، معرفی داوطلبان به عنوان چند برابر ظرفیت، به منزلة قبولی نهایی آنان نمی‌باشد و كلیه‌ معرفی‌‌شدگان‌ لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ گزینش‌ در تاریخهای‌ مقرر به‌ آدرس‌ تعیین‌ شده‌ از طرف مؤسسات مراجعه‌ كنند. بدیهی‌ است‌ عدم‌ مراجعه‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ گزینش‌ به‌ منزلة‌ انصراف‌ قطعی‌ از گزینش‌ در رشته‌ یا رشته‌های‌ ذیربط تلقی‌ خواهد شد.

زمان مصاحبه وسایر مراحل گزینش برای تمام معرفی شدگان طبق برنامه اعلام شده از سوی موسسات است و این فرصت قابل تمدید و یا تكرار نیست و برگزاری آن بصورت انفرادی برای هیچ داوطلبی و تحت هیچ شرایطی میسر نیست./ایسنا