اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج مرحله تكمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هفته دوم مهر اعلام می‌شود





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مهلت انتخاب رشته مجدد كنكور دانشگاه آزاد شنبه پایان می‌یابد

نتایج مرحله تكمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هفته دوم مهر اعلام می‌شود

مهلت انتخاب رشته شهر مجدد داوطلبان آزمون سراسری رشته‌های غیرپزشكی و علوم‌پزشكی دانشگاه آزاد اسلامی تا شنبه اول مهرماه ادامه دارد.

ناصر اقبالی رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام كرد: انتخاب رشته شهر مجدد داوطلبان آزمون سراسری رشته‌های غیرپزشكی و علوم‌پزشكی دانشگاه آزاد اسلامی كه از روز یكشنبه 26 شهریور ماه آغاز شده است تا ساعت 24 روز شنبه اول مهرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اتمام زمان انتخاب مجدد رشته شهر در روز شنبه اول مهرماه از داوطلبان خواست تا در اسرع وقت نسبت به ثبت انتخاب‌های مجدد خود در سامانه ثبت‌نام الكترونیكی مركز آزمون به نشانی www.azmoon.org اقدام كرده و این كار را به روزها و ساعات پایانی موكول نكنند.

رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینكه در این مرحله به داوطلبان امكان انتخاب حداكثر 20 كد رشته و محل از میان رشته‌های مجموعه امتحانی فرد ارائه خواهد شد، اعلام كرد: استثاناً داوطلبان رشته‌های پزشكی در صورت تمایل می‌توانند علاوه بر رشته‌های ارائه شده در گروه علوم و پزشكی رشته‌های مورد نظر خود از مجموعه علوم تجربی و كشاورزی را نیز در انتخاب‌های خود منظور كنند.

اقبالی با تاكید بر اینكه داوطلبان لازم است در انتخاب رشته محل‌های خود به محدودیت جنس پذیرش و قید پذیرش بومی برای خواهران در برخی از رشته محل‌ها دقت كنند، گفت: هر داوطلب تنها یك بار مجاز به انتخاب رشته شهر است.

وی زمان اعلام نتایج داوطلبان در این مرحله را هفته دوم مهرماه اعلام كرد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
بررسی ویدیویی اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهلت تكمیل ظرفیت كنكور دانشگاه آزاد آغاز شد/ اعلام نتایج در هفته دوم مهر ماه



رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد:

مهلت تكمیل ظرفیت كنكور دانشگاه آزاد آغاز شد/ اعلام نتایج در هفته دوم مهر ماه

امكان انتخاب رشته محل جدید برای داوطلبان آزمون سراسری رشته‌های غیرپزشكی و علوم پزشكی سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دكتر ناصر اقبالی رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام كرد: كلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون رشته‌های غیر پزشكی و علوم پزشكی سال 91 دانشگاه آزاد اعم از قبولی یا مردودی می‌توانند جهت انتخاب مجدد رشته محل از میان آن دسته از رشته محل‌هایی كه جدیدا به تصویب شورای عالی گسترش آموزش عالی رسیده است و یا رشته‌ محل‌هایی كه در مرحله اول اعلام نتایج ظرفیت آنها تكمیل نشده است از ساعت 10 صبح امروز یكشنبه (26 شهریور ماه) به پایگاه ثبت‌نام الكترونیكی مراكز آزمون به آدرس www.azmoon.org مراجعه و نسبت به انتخاب رشته و محل جدید اقدام نمایند.

وی با بیان اینكه در این مرحله به داوطلبان امكان انتخاب حداكثر 20 كد رشته و محل از میان رشته‌های مجموعه امتحانی ارائه خواهد شد، اعلام كرد:‌ استثناً داوطلبان رشته‌های پزشكی در صورت تمایل می‌توانند علاوه بر رشته‌های ارائه شده در گروه علوم و پزشكی رشته‌های مورد نظر خود از مجموعه علوم تجربی و كشاورزی را نیز در انتخاب‌های خود منظور نمایند.

اقبالی با تاكید بر اینكه داوطلبان لازم است در انتخاب رشته محل‌های خود به محدودیت جنس پذیرش و قید پذیرش بومی برای خواهران در برخی از رشته محل‌ها دقت نمایند اعلام كرد: هر داوطلب تنها یك بار مجاز به انتخاب رشته شهر می‌باشد.

رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با بیان اینكه داوطلبان حداكثر تا پایان روز شنبه اول مهر می‌توانند با مراجعه به سامانه مذكور نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند، تصریح كرد: آن دسته از داوطلبانی كه به منظور خودآزمایی در آزمون شركت نموده‌اند، امكان انتخاب رشته شهر مجددا از طریق این سیستم را نخواهند داشت.

وی زمان اعلام نتایج داوطلبان در این مرحله را هفته دوم مهرماه اعلام كرد./